Judge: Tum teesri baar adalat me
Judge: Tum teesri baar adalat me aa rhay ho, tumhain sharam nhi ati?
Sardar: Oh janab, tusi roz anday o, tuwanu te fair duub k mar jana chahi da na
by Pak101.com (few years ago!) / 972 views
Similar Jokes
In Africa, A Black Boy To His Black Girl-
friend, in a Dark Night Near Sea Asked
in very Romantic Mood....
.
.
. .
.
.
.
.
Darling .
.
::
:
:
: Where Are Yu.? xD :p
by khalid hussain (few years ago!)
SomeOne..
MiSSES U..
NeeDS U..
Worries About U
Lonely Without U
Guess Who?
THE MONKEY IN
... THE ZOO ...
by Mazhar Khan (few years ago!)
Friend Or Girlfriend Mein Kya Fark Hota Hai?
Friend Wo Hai Jis Se Hum Udhar Lete Hai.. Aur
Girlfriend Wo Hai Jiske Liye Hum Udhar Lete Hai..
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan raat ko Machardani laga kar
so raha tha:
Achanak ek Jugnoo aa nikla.
.
.
.
.
.
.
Pathan: Lo ye khocha machar humko
Torch le kar dondh raha hai.
by Abdul Basit (few years ago!)
Santa: I have swallowed a Key.
Doctor: When?
Santa: 3 months back!
Doctor: What were you doing till now?
Santa: I was using duplicate key, now I have lost it too.
by Pak101.com (few years ago!)
Man Was Complaining 2 A Frnd
I'd It All
Money, A Beautiful House, A Big Car, D Luv Of A Prety Gal Thn Its
All Gone
Frnd: Wht Hapend?
Man: My Wife Found Out :
by Pak101.com (few years ago!)
Rose
Lotus
Tulip
Orchid
Sunflower
Jasmin
Lilly
All flowers r sweet but they have no comparison with u,
Kyun K
Gobhi K phool ki baat hi alag hai.
by @irha@ (few years ago!)
Ek ladka fail hua to uske papa ne kaha-
.
..
.
.
dekh-dekh us ladki ko dekh wo
tumhare sath padhti hai,
.
.
.
.
.
1st aayi hai.
.
.
.
.
.
.
Boy- dekh-dekh kya dekh
.
.
Usiko dekh-dekh ke to fail hua hoon.
by Mohammad Ali (few years ago!)
Pathan ke qabar ki pehli raat mai 52 fareshtay aye
.
2 farishtay Sawal poch rahy thay, owr baki 50 Pathan ko sawal samjha rahay thay.
by Mohammad Awais Rashid (few years ago!)
Bubbli ne ghar se bhag k shadi ki
5 din bad Bubbli rote hove waps aagae
Baap:Ab kyu aai ho?
Bubbli:
Papa wo BMW ka driver nikla
N95 b china wala tha
by Pak101.com (few years ago!)