1 Aadmi Doorbeen Se Asman Dekh Rha Tha
1 Aadmi Doorbeen Se Asman Dekh Rha Tha Pathan Bhe Pas Khara Ho Kar Dekhne Lga
Achank 1 Tara Tuta
Pathan Zor Se Chilaya:
“Wah Ustad Kya Nishana Hai.;-):
by Pak101.com (few years ago!) / 1061 views
Similar Jokes
Santa interview k liye jata hai. Boss- aapka janm kahan hua hai?
santa- tiruvantpuram.
Boss- spelling batao?
santa- nahi - nahi goa me hua tha.
by Pak101.com (few years ago!)
10 Saal Baad
Grl Boy Ko Dekh K.
Kya Mast H
Ma Bap Ne Kaha Chupa Rkha Tha
Muje Is Bache Ka No Chahiye
BOY Sharmate Hue
Ap K Ghar Baap Bhai Nai H Kya
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar Ji: Hamne Mobile Marriage Bureau shuru
kiya hai:
Rishtey k liye 1 dabaye,
Mangni k liye 2 dabye,
Shaadi k liye 3 dabye.
A Gujarati Man asks: Dusri shadi k liye kya dabana
hai ji ?
Sardar Ji: Dusri shadi k liye pehle wali ka gala
dabye ..!
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Girl:Tum Hafte Main Kitni Bar Shave Karte Ho?
Boy: Hafte Main Nahi, Din Main 30 Se 40 Baar.Girl:
Kya. . . ! Tum Pagal Ho?Boy: Nhi, Main "NAAYI"
Hoon.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
An interesting fact ...
Every one wants to go to Heaven but no one wants to die...
In short ...
Sab ne top karna hai, lekin parhtay howay maut aati hai.
by Pak101.com (few years ago!)
IT engineer- Hey bhagwan promotion karwa dena
51 rupees ka bhog apke charno me rakh raha hu!!
God- Pagal marwayega kya?
ANNA HAZARE dekh raha hai!
by Pak101.com (few years ago!)
Santa: Yaar tujhe bus mein thapad kyun pada?
Banta: Pata nahin yaar, meri photo neeche gir gayee thi, maine kaha behen ji zara saadi upar KaRNa photo leni hai
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Police: Park Me Romance Karte Ho, Bacho pe kya Asar Parega?
Aadmi: Hum dono Married Hain
Police: To Ghar Me Karo
Aadmi: Tab Iske Husband Par Kya Asar Parega?
by Pak101.com (few years ago!)
Hamari New Generation Miss Ne
KG1 Class K Bache Se Kaha
1 Se 10 Tak Gino Me Tume Kiss Dungi
Baccha: Aagr Me 1 Se 100 Tak Ginu
to Kya Package Hai?
by Mazhar Khan (few years ago!)
A Pathan was asked in jail.
What did you do?
Pathan: I robbed a bank
and deposited all the money in the same bank.
by Pak101.com (few years ago!)