Sardar
Sardar to Milkman: Bhaiyya tum Do din kyu nahi Aaye?
Milkman: Aapki Bhabhi ki tabiyat kharab thi.
Sardar: to Bhains ka dudh le aate!
by Haris abbas Qureshi (few years ago!) / 1034 views
Similar Jokes
Dost: itne udaas kyu o.
2nd: yaar wife se jhagra hua tha boli pure 30 din baat nai karna
Dost: tmhe to khush hona chahiye
2nd: aaj aakhri din hai.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Boss: Tumhare Father ka kya naam hai?
Servant: Bijli Deen
Boss: Ye kaisa naam hai?
Servant: Sir, pehle unka naam Chiraag Deen tha,
lakin jab se Science ne taraki ki hai unhon ne apna
naam Bijli Deen rakh lya ha
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Molvi Pathan Se: Ghusal k Kitne Faraaiz Hain ?
Pathan: 3
Molvi: Shabash Kon Kon Se?
.
.
.
.
.
Pathan: Shampoo, Saabun Aur Toliya.
by Mohammad Ali (few years ago!)
Train mein warning likhi thi :-
Bina ticket safar karne wale yaatri “Hoshiyaar.”
Santa :-
Waah, toh jisne ticket li woh “Ch#t*ye”? =))
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Santa Driving On D Wrong
Side Of One Way Road
He Became Upset & Said :
Shit I Think I Am Late To
The Function All R Coming Back
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Agar dil ka naam Anda(egg) hota toh films ka
naam is tarha hote..
Ye Anda aapka hua Hum Anda de chuke sanam,
Hum aapke Ande main rehte hain,
Ande wale dulhaniya le jayenge..
by Tanveer Hussain (few years ago!)
HEIGHT OF LAZINESS:
Boy: Papa 1 glass pani de do
papa: khud le lo.
BOY: plz de do na
Papa: Ab manga to thapar maronga.
Boy : Thapr marne aao to pani lete aana
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Ajeet: Raabert, Test Match mein kyaa ho raha hai ?
Raabert: Boss, Vivian Richards chhakke pe chhakka maar raha hai.
Ajeet: Saaleh ko sabak sikhana padega. Lunch break mein usse phone milana.
Raabert: Yes Boss.
Ajeet: (on phone, to Richards): Veeveeyun Reechards, tumhari Maa hamare kabze mein hai .....
by Pak101.com (few years ago!)
Santa: Tu office mein toh bada sher bana ghumta hai, ghar par kya ho jata hai?
Banta: Hota toh sher hi hoon par DURGA sawar ho jaati hai…
by Pak101.com (few years ago!)
Misbah: Sachin Ko 100th Century Nhe Bnanay Dengy!
Afridi: Mgr Hm Usy Rokengay Kesy? Wo To Form Mn Hy!
Misbah: Hm 90 Pe All Out Hojyengy
by hearthackervsgirls (few years ago!)