Sardar
Sardar Ji and Umbrella
Ek sardar ki chatri me hole tha,
kisine pucha, umbrella me hole kyun?
Sardar bola, Oye barish ruk jayegi to pata kaise chalega.
by Haris abbas Qureshi (few years ago!) / 867 views
Similar Jokes
Aik SARDAR Daanton Par NELI Siyahi
Laga Kar Ja Raha Tha.
Kisi Nay Poocha Ye Kya Hai.
SARDAR KHUSHI Say Bola:
“O Pa Ji,Aj Kal BLUETOOTH Ka Zamana Hai !”
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher: "Kids,what does the chicken give you?"
Student: "Meat!"
Teacher: "Very good! Now what does the pig give you?"
Student: "Bacon!"
Teacher: "Great! And what does the fat cow give you?"
Student: "Homework!"
by Mazhar Khan (few years ago!)
Why student fail "CA Exam"?
Because
Question: 1 Over mai kitni Balls phainki jati hain
Student: Six
.
Examiner: You are Fail, Because ek over mai 1 hi ball 6 bar phainki jati hai
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Dost tu bhi sms likha kar tera bhi naam ho jayega.
Jab tujh par pheken ge log ande aur tamatar toh sham ki sabzi ka intezam ho jayega!
by Abdul Hannan (few years ago!)
Father To Son: If you Dont Pass Ur Exams This Time, Don't Call Me DAD..
After Some Days Father: How Is Ur Result?
Son: Sorry Shaikh Sahab.. Main Fail ho gaya.
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan apni unparh BV say:
Pathan apni unparh BV say:
Chal honeymoon per chaltay hain.
Wife: Nahi mujhe kapray dhonay hain tum meray bhai ko lay jao.
Pathan:O Yessss !!!
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Pathan went to NADRA office and they got mad.
Why?
He asked Let me see the golden numbers
by Pak101.com (few years ago!)
Pappu Ne Jalte Hue Makan Se 6 Logo Ko Apni Jaan Pe Khelkar Bahar Nikala Fir Bhi Usko Jail Ho Gayi Kyun.... Kyun..Ki Vo Sab Firebrigade Wale Thay
by Pak101.com (few years ago!)
GOLU-Doc. Mujhe aisa lagta hai jaise mere kaan me koi Gunguna Rahe Hai
Doc.-Aisa Kb Lagta Hai
GOLU-Jb mai kaan me headphone laga ke song sunta hu
by Pak101.com (few years ago!)
Height Of Common Sense
Techer:
Jab Bijli Chamkti He To Hum Ko Roshni Pehly Or
Aawaz Bad Me Q Aati He
Pathan:
Kiun K Hamari Ankhen Aagy Hen Or Kaan Peechy.
by Pak101.com (few years ago!)