Solid Reason To Hate The Serial C.I.D

Solid Reason To Hate The Serial C.I.D

Lady: “Rahul Mera Bhai Tha”
Daya: “Kya? Rahul Tumhara Bhai Tha?”

Lady: “Haan, Rahul Mera Bhai Tha”

Abhijeet: “Rahul Sach Mein Tumhara Bhai Tha?”

Lady: “Haan Sir, Wo Mera Bhai Tha”

ACP: “Oh My God, Iska Matlab, Tum Rahul Ki Bahan Ho“

by Pak101.com (few years ago!) / 1024 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Unki Gali Ke Chakkar Kaat Kaat Ke

Ustad Fursat Fatte Haal Ji Se Jab Ek Ladki Na Pati To Vo Mehfil Mein Apne Dosto Ko Ye Sher Sunaya.

Un Ki Gali Ke Chakkar Kaatt Kaatt Kar,

Gali Ke Kutte Bhi Hamare Yaar Ho Gaye,

Wo To Hamare Ho Na Sake,
Par Hum Kutton Ke Sardar Ho Gaye.

by Pak101.com (few years ago!)
Grl in Burkha!!

Grl in Burkha!!

Boy-Kaha ja rahi ho meri jaan!

Grl-Tere Ghar,

Boy-Main bhi aata Hu

Grl-Aaja beshram, Ammi ko bataungi Apni bahen ko Chedta hai

by Pak101.com (few years ago!)
Sardar ne school chor dia

Dost :ap ne school ana kiun chor dia hai.
Sardar:yaar mere papa kehte hain aik hi jagah bar bar jane se ijazat kam hu jati hai

by Sabir shah (few years ago!)
2 Chiryo Ki Love Story:

2 Chiryo Ki Love Story:

1 Din Chira Bola: (zakhmi halat main... in recovery situation)

Mjhe Chor Kr Kbhi Tm Urh To Nhi Jaogi?

Chirya:

Urh Jaun Tu Pakar Lena

Chira:

Mai Tmhy Pakr Skta Hn Magr Phr Pa Nhi Skta

Chirya Ki Aankho Mai Aansu Agaye,Usny Apny Pankh Tor Dye

Or Boli:Ab Hm Hmesha Sath Rahngy

1 Din B0ht Zor Sy Tofan Aya,Chira Urhny Laga

Tbhi Chirya Boli:

Tm Urh Jao,Mai Nhi Urh Sakti.

Chira Apna Khyal Rkhna Kh Kr Urh Gaya

Jb Tofan Thama Or Chira Waps Aya Tu Usny Dekha K Chirya Mar Chuki Ti

Or Ek Daali Per Likha Tha

Kash Wo 1 Bar Tu Kehta K

Mai Tmhy Nhi Chor Skta To Shayd Mai Tofan Any Sy Pehly Nhi Marti.

by Pak101.com (few years ago!)
Wife on call:"hey baby, what r you

Wife on call:"hey baby, what r you
doing.....??
.
Husband:"office ­ - me bahut
kaam hai bus nipta
ke aata hu. ..and u
sweet heart....??
.
.
.
.
.
wife:"mai club me tere piche
khadi
hu...:p :O :D :D

by Pak101.com (few years ago!)
Santa to receptionist of hotel

Santa (to receptionist of hotel): Can U give me a room & a bath? Receptionist: I can give U a room, but U will have 2 have a bath yourself.

by Pak101.com (few years ago!)
Love is possible after friendship

Love is possible after friendship
but
friendship is not possible after love
because
medicines work before death
later nothing can be cured….!!!

by Abdul Hannan (few years ago!)
Muqami waqt

ssalam-o-alikum!
“Lahore,” Bahawalpur, Ør Us K MùZäFäT Me
Light janay Kä WäQt HùÄ chähTä Hä.
BäQì LöG ApÑè Äpnè Mäqami WÄqT k MùTäBq government ko galiyan dain

by Abdul Sami (few years ago!)
Santa- arz kiya hai..

Santa- arz kiya hai........
Uske pyar mein meri kismat jaag gyi,
Uske pyar mein meri kismat jaag gyi,
Maine usko itne khat likhe ki

... ..

..

..

..

woh postman ke saath bhag
gayi..

by Pak101.com (few years ago!)
S0lve the case?

S0lve the case?

Ek admi ka qatal hua sunday 7-jan-2007 aftern0on us ki biwi ne p0lice ko bulaya
p0lice sb se sawal puchne lagi

Wife: sir me so0o rahi thi jis waqt qatal hua
C0ok: mai khana paka raha tha
Gardener: mai pst offce gya hua tha
N0kr: mai gao gya hua tha
Children : ham khelne gaye the
par0si: ham shadi me gaye huye the

P0lice ne f0ran qatil ko arrest kar lia reply
k0n hai qatil With reason answer
esi me hai g0r se parhiye

by Pak101.com (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Due To Rain No Match

Oh sundari

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook