*Anmol Moti*
*Anmol Moti*
Agr Tm Chahtey ho K Tmhry Pas Hmesha Dosto Ka Hjoom Rahy Tou Ye 4 Cheezaen Apney Pas Rkkho..
1.UPS
2.Genratr
3.Thanda pani
4.bareek pin wala charger
by Mazhar Khan (few years ago!) / 910 views
Similar Jokes
Memon Boss 2 worker: Tumne is saal Mehnat se kam kai,
Islie
.
.
.
5000 ka Bonus Cheque de raha Hun,
.
.
Agar isi Tara kam karo ge to agle sal ispar sign kardunga.......
by Abdul Hannan (few years ago!)
Maths Teacher:- Jab main tumhare jitna tha,mere maths me 100 marks aate the!
Student :-o bhai aate Honge..! koi achha teacher parhata hoga=
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Santa ko uska sasur jute maar raha tha
Aadmi : Kyu maar rahe ho?
Sasur : Meinie ise Hospital se SMS kiya.
Tum baap ban gaye ho. Isne apne sare friends ko
forward kar diya!
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Police wala : oye tu PAPPITA bechan wali nu KISS kyo kitta ?
Santa : HAJOOR ohi bar bar chilla rahi c
PAPI ta le lo
PAPI ta le lo
by Pak101.com (few years ago!)
1st sardar yeah bacha tumhara kia lagta hai
2nd sardar:yeah mera door ka bhai hai
2nd sardar:door ka mein samjha nahin
sardar:iss k orr mere beech 8 behan bhai orr hai
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Ek Mendhak Jyotishi Ke Paas Gaya,Jyotishi Ne Kaha: Baccha teri Kismat Main Ek Ladki Hai,Wo Tere Baare Main Jaanna Chahti Hain.
Mendhak: Maharaaj Wo Milegi kahan Par.
Jyotishi: Bayolab Main
by Pak101.com (few years ago!)
Mausam ye haseen kehta hai pyar krle.
Dil diwana kehta hai ikrar karle.
chahat kehti hai izhar krle.
par mummy khti hai pehle
.
.
.
Graduation to pass karle
by Mohammad Awais Rashid (few years ago!)
santa apne father k samne cigrate pi raha tha
Logon ne kaha ke aap apne father ke samne cigratte pi rahay ho?
Santa bola : Wo mera father hai, koi petrol pump thodi.
by Pak101.com (few years ago!)
DAD : When I beat you, how do you control your anger ?
SON : I start cleaning the toilet.
DAD : How does that satisfy you ?
SON : I clean it with your toothbrush..
Hit LIKE if you smile
by Pak101.com (few years ago!)
Jungle me sapera been liye baitha tha.... .
.
.
.
.
Gaur farmaiye Jungle me sapera been liye baitha tha......
.
.
.
.
. .
.
.
.
.
. .
.
.
Saap aur bhi kamina tha woh earphone lagaye
baitha tha.
by Pak101.com (few years ago!)