Tamanna facebook notifications
Tamanna facebook notifications.
Tamanna unfriend Virat.
Virat again send her friend request.
Tamanna blocked Virat.
Tamanna and Ravindra Jadeja are now friends.
2 mins ago via facebook.......:-)
by Pak101.com (few years ago!) / 917 views
Similar Jokes
Shiv-Mera Trishul Kaha hai ?
Parvati-Ganesh le Gaya.
Shiv-Kyu?
Parwati-Keh rha tha 'Girlfrind ke sath Maigi
Khane ke liye Papa ka kaanta le ja raha hu.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
DEVDAS Of 2010..
Maa Ne Kaha Face Book Chor Do!
Abba Ne Kaha Night Package Chor Do!
Doston Ne Kaha Mobile Se Balance Churana Chor Do!
Paaro Ne Kaha Dew Peena Chor Do! Aur
Aik Din Aayega Jab Girlfrnd K Bachey Bolengey..
Maamu Ab To Hamari Ammi Ka Peecha Chor Do!
by Pak101.com (few years ago!)
Banta to Doctor : Doctor Sahab! Mein apna dimag
daan karna chahta hu.
Doctor : Hoga to hum le lenge .
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Pota:-dadi hm ghar mai srg 5 log hee h dad,mom,ap,di or mai
dadi-tu shaadi karega toh hm 6 ho jayenge
pota:-bt fir di shaadi karegi toh hm wapis 5 ho jayenge
dadi:-tera beta paida hoga toh hm fir 6 ho jayenge
pota:-fir ap mar jayengi toh hm wapis 5 ho jayenge
dadi:-SO JAA HARAAMZADE..sur mt khaa....:Dddd
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan Galti Se News Paper Ka Sub-Editor Ban Gia. Usne Aik Khabar Ki Headline Ye Di:
"BIWI MEIN DHAMAKA...!"
Cheif Editor: Yeh Tum Ne Headline Kia Di Hai?
Pathan: Sir Mene Khabar Ko Asan Alfaz Mein Likha Hai.
Cheif Editor: Acha Asal Khabar Kia Thi?
Pathan: "MIAAN WALI MEIN DHAMAK
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
1 Pathan 15 saal se Allah Se Awlaad ke lie dua mangta raha
.
1 din Pathan ke pas Farishta aa kar bola:
"Khan sahb tujhe Allah ka wasta hai
Pahly Shadi tu kar le"
by Mohammad Awais Rashid (few years ago!)
Bus Conductor & Driver
Mai Kiya Difference Hai?
Ans Condector So Jaye To Kisi Ka Ticket Nahi Katega
Or Driver So Gaya To Sab Ka Ticket Kat Jayega
by Pak101.com (few years ago!)
Husband (jalane k liye):
“Kal mere khawab me ek ladki aai thi.
Wah kya ladki the
Wife: “Akeli aayi hogi.?? :/.
Husband: “Tum ko kaise pata ?? :O
Wife: “Uska husband mere khwab me aaya tha :p
by A. Sami (few years ago!)
Bacha:Daddy Aaj Kal ki Aurto Par Yaqeen Nai Krna Chahiye
Baap:Q
Bacha:Kal Techr Keh Rahi Thi 3 or 3 6 Hote He
Or Aaj Bolti he 4 or 2
6 Hote He
by Pak101.com (few years ago!)
Major Rohail ne bank se loan le kr car le
Lakin loan wapis na kr ska
Bank walay car le gy
.
.
.
.
Major Rohail: pehle pta hota tu shadi b bank se loan le kr krta
by Pak101.com (few years ago!)