Doctor to injured patient
Doctor to injured patient:
Jab car ek lady chala rahi thi tu tumhe
road se duur chalna chayi tha.
.
.
... .
... ... .
.
.
.
Patient: Kon sa road? Bhai me tu park
me leta hua tha.
by Pak101.com (few years ago!) / 968 views
Similar Jokes
A Pakistani army soldier walks into his officer's room.
To impress him, the army office picks the phone, dials a number and said "Yes sir, I understand sir. I will tell the Prime Minister. Goodbye."
Looking at the soldier he barked "What do you want?"
"Nothing sir." he replied. "I just came to install your telephone
by Pak101.com (few years ago!)
Larki ko respect deni chaiye..
Line toh ptcl wale bhi dete hain ;) :D
by Mazhar Khan (few years ago!)
SARDAR AAJ MAINE PAANI KO ULLU BANAYA
2ND SARDAR: wo kaise?
1ST SARDAR: aaj maine nahane k liye paani garm kiya aur thande se naha liya.
by Pak101.com (few years ago!)
Santa Kumar ko apna apna gadha bechna tha.
Usne apne sare friends ko sms kiya: Agar tumhe
kabi kisi gadhey ki zaroorat ho to mujhe yaad kar
lena!
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Pathan :hum yahan nai rahay ga hmra paisa wapis
karo,
Itna chota kamra or 1 stool,
tum humein janwar smjhta hai.
Waiter:sir kamray may tu chalian ye Lift hai.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Teacher:"Active Voice Aur Passive Voice Ka
Example Batao.. ??
.
.
Student:"Active - Voice:"Tere Mast Mast 2
Nain, Mere Dil Ka Le Gaye Chain"
.
.
.
Passive Voice:"Mere Dil Ka Le Gaye Chain,
Tere Mast Mast 2 Nain..:p :O :D
Teacher shocks. :P
Student rocks..
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan Sarak K Kinary
Cigret Pety Huwy Bhag
Rha Tha?
Admi:Tum
Bhag Q Rhy Ho?
Pathan:Hum Dekh Rha
Hy K Cigret Kitny KM
Chalta Hy
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar Ji checked his girlfriend's mobile to know
under what name she had saved his number, when
he dialed his number from her phone, it showed
"TIME PASS NO. 8"
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Sardar ki Bewi inspector se:
"Mera Showhar 1 haftay pahly bazaar se aalo lany nikla owr abhi tak ghar wapis nahi aya"
.
Inspector bhi sardar tha, bola: To Bahn jee kuch owr paka lo !
by hearthackervsgirls (few years ago!)
1baar Snta paise jama krne Bank gya
Officr-Ye note fata h dusra do
Snta-Me apne A/c me jama kr rha hu,fata karu ya Nya Tuje kya matlab h bey?...
by Pak101.com (few years ago!)