santa ne apni premika

Ek din Santa ne apni premika ko himmat jutakar
keh dala – I love you.
Premika(Gusse se) : Jara pyar se nahi keh sakte?
Santa : I love you Didi!!!!

by Tanveer Hussain (few years ago!) / 941 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Facebook pe kisi ladki se chat

Facebook pe kisi ladki se chat
karne se accha…
.
.
.
.
. . .
.
.
.
. .
. .
.
.
. .
.
. .
.
. .
.
.
. .
. .
.
.
.
. . .
.
.
.
.
. . ,
.
.
.
. .
, .
.
Kisi Kutte ko patthar maaro…
Atleast dhang se reply to karta hai..!

by Mazhar Khan (few years ago!)
Lahore jane main 1 din

Sardar Ki Maa:
Puttar Tujhay Yahan Se
Lahore Janay Mein 1 Din Laga
Aur Wapas Aanay Mein 3 Din Wo B Naye Car Se
Sardaar :
Maa Ye Car Bananay Wale Bhi
Pagal Hein Janay K Liay 4 Gear
Or Aanay Ke Liay Sirf 1 (Revers) Gear

by Tanveer Hussain (few years ago!)
yaar mangu bahut der se

changu- yaar mangu bahut der se neend nahi aa rahi hai.
mangu- koi baat nahi tu uska wait mat kar aur so ja.

by Pak101.com (few years ago!)
Kal aapne apne bache

Santa- “Kal aapne apne bache ko bahut pita|

Aakhir aisi kya baat ho gayi thi usse?”

Banta- “Darhasal do din baad us badmaash ka result nikalne waala hai aur mai aaj hi ek mahine ke tour par jaa raha hu|

by Pak101.com (few years ago!)
The Secret for a Successful Marriage

The Secret for
a Successful Marriage Is:
“The Work-Shop…!!”
.
.
.
.
.
The Husband Works
& The Wife Shops.. =D

by hearthackervsgirls (few years ago!)
bachcho batao ki doodh ko kharab

bachcho batao ki doodh ko kharab hone se bachane ke liye kya karne chaahiye?

sonu:-ji sir use pi lena chahiye.

by Pak101.com (few years ago!)
dost

Mere dost tanhai me na waqt bitaya karo,
Kabhi kabhi mehfilon me bhi aaya karo,
Kiya hua jo toot gaye hen samney k 4 dant,
Phir bhi moun khol ker muskuraya karo..

by Asim Raza (few years ago!)
Kya tum jail gaye ho?

Judge-Kya Tum Jail Gye Ho..?
Chor-Ji Nahi,
Judge-To Isme Rone Ki Kya Baat Hai Abhi Bhej
Dete Hai

by Tanveer Hussain (few years ago!)
To 2 "Chai" hi mangwa lo.

Pathan: Kya tumhare mobile main paise hain?


Admi: Haan hain.



Pathan: To 2 "Chai" hi mangwa lo.

by Abdul Hannan (few years ago!)
Pessenger

Pessenger :

Agr Sub Trains Late Hon To Time Table Ka Kya Faida ?

.
.
Phatan :
Agr Sb Trains Waqt Per Hon To Waiting Room Ka Kya Faida . .

by Mohammad Ali (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

A Young Naval Student

Due To Rain No Match

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook