Husband Wife Funny Communication
Husband: You always carry my photo in your handbag to the office. Why?
Wife : When there is a problem, no matter how impossible, I look at your picture and the problem disappears.
Husband: You see, how miraculous and powerful I am for you?
Wife: Yes, I see your picture and say to myself, “What other problem can there be greater than this one?”
by Pak101.com (few years ago!) / 1101 views
Similar Jokes
Ek husband god se bola, “India se Russia tak pakki sadak banwa dijiye.”
God bole, “mushkil hai kuch aur maang lo.”
Husband bola, “To phir aap meri wife ko samajhdaar aur aagyakari bana dijiye.”
God bole, “sadak single banana hai ya double.”
by Pak101.com (few years ago!)
Patni (Pati se)- Tum to kehte the ki shaadi ke bad b mujhe khub pyaar
karoge..
Pati- Sorry yaar! Mujhe maalum nahi tha ki tumhari shaadi mujhse hogi ....
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar: aapaan te roti roz kukar nal khaee dee a!
Dost: es mehngaee vich keevain?
Sardar: ek burkee aap khaee dee a te ek kukar noo pai dee a!
by tanveer hussain (few years ago!)
School Me Master Ji Ne Chote Sardar Se Poocha:
Jis Me Koi Kami Nahi
Usko Kya Kehte Hen?”
Chota Sardar Bola : “Kami-Na”
by Mohammad Ali (few years ago!)
1 horror movie dekhi
Husband:rat ko mene ek horror movie dekhi, 1
chudeil kabhi mere aage kabhi piche aur kabhi sath
chal rahi thi,
Wife:Kaun si movie thi?
Husband:Apni shadi ki
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Teacher : Tell Any Microsoft Product Name?
Sam : MS Excel
Deepu: MS Word
Rony: MS PowerPoint
CHIKKU: After Thinking A Lot-
"MS Dhoni".
by Pak101.com (few years ago!)
Shehri Bacha: Papa Aaj BohaT Garmi Hy
Papa:Hum Aaj Hi A/C Lagwa Ly Gay
Paindu Bacha: Abba Aj Bari Garmi Ay
Abba: Ja Kanjra Tind Karwa K Aa Tenu Hosh Aaway
by Pak101.com (few years ago!)
Dadi ko "BHAGWAT GEETA" ka path karte dekh pota apni ma se bola- Ma dadi kon se xam ki Tyaari kar rahi he, Ma boli- Beta dadi "FINAL" ki tyari kar rhi he.
by Pak101.com (few years ago!)
A mother looks dirty finger prints on a newly white
paianted main gate and becomes very angry and
call upon her child;
mother:ahmad! are these your dirty finger prints
over main gate?
ahmad:(says innocently): no mom i always kick to
open the gate.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Girl :jb ap k pas bi mobile hai aur mere pas bi mobile hai aur ap k pas bi hai to ap ne laiter kuin bheja?
Pathan:hum ne ap ko call kia tha aage se larki ne kaha plz try letter.
by Sabir shah (few years ago!)