Sardar Doctor Ke Paas
Sardar Doctor Ke Paas Gaya,Doctor: Tum Duniya Ke Pehle Aadmi Ho Jo Pregnant Ho.Sardar Rote Hue: Main Logo Ko Kya Muh Dikhaunga, Meri To Abhi Shadi Bhi Nahi Hui.
by Pak101.com (few years ago!) / 1029 views
Similar Jokes
A Kanjoos on his death time.
My wife, where are you ?
Wife:Yes, I'm here
My sons & daughters are you all here?Yes, Papa
Kanjoos: To phir baju wale kamre ka pankha Q khula hai
by Pak101.com (few years ago!)
22 Saal Ho Gaye Par,
Abhi Tak Ek Cheez Bilkul Nahi Badali,
Parle-G Biscuits Wala Ladka, Abhi Tak Bada Nahi Hua.
by Pak101.com (few years ago!)
Nepali ko chirag mila.
Jin nikla bola: 3 wish mango!
Np:
1.Ek Bara bangla
2.Ush men khoob daulatmnd aadmi
3.Ushka Chokidar humko bana do.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Girl (in train) : can i sit here ?
Boy: its all urs :)
Girl : can i take some water?
Boy : my pleasure :)
Girl : Bhaiya agla station konsa hai ??
.
.
.
.
Boy :
Mere baap ne mere dimag me koi GPS fit nhi kiya
hai , jaldi seat khali ker mujhe neend a rahi hai
by Pak101.com (few years ago!)
K.E.S.C.MAN.
Bijli Bnd krny ki Niyat:-
Niyat Krtà Hön Me
2 Ghanté Light Band Karné Ki
Wasté Hukömàt K
Zülm Ghrèéb Awàm Pr
Hath Merà Switch Ki Tärf
“YE jay ho”
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Pathan (Nurse se): Kia Doctor sahib ne abhi tak neend ki goli nahi bhaiji?
Nurse: Nahii
.
Pathan: Usay kaho jaldi karo, mujhe neend arahi hai, mai goliyon ke lie owr nahi jaag sakta
by Mohammad Awais Rashid (few years ago!)
doctor bola-taai tuje aisi dawai dunga ke tu fir se jwaan ho jayegi.Taai boli-na beta aisa julam na karea meri"PENSION" BAND HO JAAGO.
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan radio ly kr toilet gia
wife:Aj to mazy se tatti ki hogi
Pthan:khak mazy sy ki hy khara ho kr krni pari
Wife:Q?
Pthan:
Qomi Tarana shuro ho gya tha.?
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Aik pathan angoor bech raha tha
mgr keh raha tha piaz le lo piaz.
Ek admi ne kaha khan saab ye to angoor hai.
Pathan: Chup ho jao warna makhia aa jayn gi…
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
GOLU Gadhe p baith k College jata tha
FINAL YEAR Me Vo FAIL HO GYA OR PHIR paidal College jane lga
Q
Qki Gadhe ki graduation Complete ho gyi thi
by Pak101.com (few years ago!)