Daal to bana lo pehly
Wo mujhe kehte hai tumein janant bana don gi par banani us ko daal bi nai aati
by Sabir shah (few years ago!) / 907 views
Similar Jokes
Patient: Doctor, Yeh mera pehla operation hai….thoda dhyaan se operate karna.
Trainee Doctor: Areay bhai daro mat… yeh mera bhi toh pehla operation hai “Bhagwan Pe Bharosa Rakho”
by Pak101.com (few years ago!)
Mrasi: Putra menu uthay dafnai jithay har welay loki aanday janday sallam karan
.
Puttar: Aba fer G.T.Road te naa dafna dye qabar di qabar te jamp da jamp. .
by @irha@ (few years ago!)
A sardar had a baby after 3 months of marriage. He suspected
and asked to his wife, “Ye 3 month me hi baccha kaise hua?”
Wife Replied : Tumhari shaadi ko kitne din hue?
Sardar : Three months
Wife : Aur meri shaadi ko?
Sardar : 3 months.
Wife : Aur bacha kitne month ke baad?
Sardar : 3 months.
Wife : Total kitne months hue?
Sardar : Oye 9 months & start dancing Balle Balle!!!!
by Pak101.com (few years ago!)
aadmi jyotish se
meri shaadi q nahi ho rahi..?
jyotish: ab qudrat ne teri qismat mein dukh nahi likhy to mein kiya karun
by Pak101.com (few years ago!)
Santa: When do you know your kids have grown up?
Banta: When your daughter begins to put on
lipstick or your son starts to wipe it off.-
by Tanveer Hussain (few years ago!)
1990
Larkiwale: Larka kya karta hai?
Larkewale: Doctor hai, mahine ka 20k kamata hai.
2012
Larkiwale: Larka kya karta hai?
Larkewale: FACEBOOK pe 4 pages ka admin hai, ek page ke to 100000+ likes hain :
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar’s Wife Dies:
He Is Calm
But His Wife’s Lover Is Furiously Crying..
Finally Sardar Consoles Him:
Don��t Worry Yaar
I Will Marry Again
by Pak101.com (few years ago!)
Techr: why Taj Mahal considerd as a wonder of d world?
Student: Bcoz,Shahjahan built it witout taking any
loan 4m bank.... ;-)
Gud evening !!
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar joined new job. 1st day he worked till late evening on the computer.
Boss was happy and asked “what you did till evening?”
Sardar :”Keyboard alphabets were not in order, so I made it alright”
by Pak101.com (few years ago!)
Bahut der k baad train chali.Muslim bola_ya Ali ! Hindu bola_ jai bajrang bali.Ek sardar bola_kya Ali,Kya
Bali?Ullu k pattho, Train to baju wali Chali
by Pak101.com (few years ago!)