Nokia Connecting Peepa
Teacher:
Agar Do Peepal K Darakhton Ko
Aik RaBi Se Baandh Diya Jaye
To Us RaBi Ko Kya Kahen Ge?
Sardar: Us Rabi Ko Bolenge
“Nokia” (Connecting Peepal):-)
by Pak101.com (few years ago!) / 1005 views
Similar Jokes
Wo kon c bekaar cheez hai jo kapre k andar hai?
Socho
nai pata
o maa sadqe wo tum ap hi to ho.
by Sabir shah (few years ago!)
Sharabi daaru pee pee kar mar gaya,Lekin marte marte bhi keh gaya ...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Daaru to BRANDED hi peeta
tha..!!
.
.
.
Saala liver hi LOCAL nikla ...
by pinkey (few years ago!)
Dil Ke operation ko BYEPASS Q kahte hain????????
Socho Socho,
??????
Q Ke agar operation theek ho Gaya to PASS,Warna BYE
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Santa Apne Dost Banta Se Ek Sawaal Poochta Hai.
Santa: “Aisa Koun Sa Station Hai Jahaan Koi Bhi Train Nahi Rukti?”
Banta: “Nahi Yaar Aisa To Koi Bhi Station Nahi Hai Jahaan Koi Train Na Ruke”
Santa: “Acha Toh Tu Haar Gaya Na”
Banta: “Haan Yaar Phir Bhi Tu Bata”
Santa: “Abe Gadhe Radio Staion Hai Na Jahaan Koi Train Nahi Rukti“
by Pak101.com (few years ago!)
Larki Mandir Me-Hai Bhagwan
Kisi Samajhdar Aadmi Se Meri Shadi Karwa Do
Bhagwan-Ghar Chali Ja Beti
Samajhdar Aadmi Kabi Shadi Hi Nahi Krte
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan "Mazar" Pe Bomb Rakhte Hoy Pakra Gya.
Logo Ne Bht Maara 0r Pocha Aisa Q Kia.?
PTHAN ko Kuch Smaj Na Aaya To Bola:"Mene Bomb Rakhne ki Mannat Mani Thi"...:-)
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Kal Fir ek Ladki Nazar Aa Gayi,
Jiski Pehli Baar Me Surat Dil Ko Bha Gayi,
Le Gaya Dinner Pe Jo Use
Bhookhi 2000 Ka Khana Akeli Kha Gayi.
by Pak101.com (few years ago!)
Toy Train se khel rha
tha
aur Bar-Bar bol rha tha,
"Jis HARAMI ko chadna
hai chad jao, Jis
KAMINE ne utarna hai
utr jao..."
.
.
.
Uske BAAP ne uski train
rok k 1 zor se
thappad laga diya...
.
.
Bachha thodi der ro k
chup ho gaya aurfir
shuru ho gaya,
.
.
"Jis HARAMI ko chadna
hai chad jao, Jis
KAMINE ne utrna hai utr
jao ."
.
.
Pehle hi kisi KUTTE ki
wajah seTrain 10
min
late ho gayi hai..
by Pak101.com (few years ago!)
1 sardar bus main betha
us k samnay 1 molvi beth gia
sardar dar gia or bola "molana saab tusi dum darood walay oo yha bumb barood walay?"
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Nurse :
Mubarak Ho ! Sardarji..
Aap Papa Ban Gaye”
Sardarji :
Meri Wife Ko Nahi Bolna..
Main Usey SURPRISE Doonga..!
by Pak101.com (few years ago!)