Doctor Visit

A forty-ish woman was at home happily jumping on her bed and squealing with delight. Her husband watches her for a while and asks "Do you have any idea how ridiculous you look? What's the matter with you?"

The woman continues to bounce on the bed and says "I don't care. I just came from the doctor and he says I have the breasts of an 18-year-old."

The husband said, "What did he say about your 41-year-old ass?"

"Your name never came up," she replied.

by Pak101.com (few years ago!) / 964 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Congratulation!

Congratulation!

Aamir khan ne Apni Film k Second Part k liye Aap ko chun lia hay

Jis Mein Aap kaa Bohut main role Ha

Film ka Naam ha,

?Begarat Zameen Par?

by Mazhar Khan (few years ago!)
Do you know what is the correct

Police: Do you know what is the correct way of getting bail.

Judge: Yes, a note of Rs 100 under the table.

by Pak101.com (few years ago!)
Teacher Se Pyar

BOY: Bada mushkil hai TEACHER se pyar karna..

Friend: Kyon??

BOY: Loveletter bheja tha... 7 mistakes nikal di..

by Pak101.com (few years ago!)
Based on the telenor ad

Based on the telenor ad:

Biwi: Suna hy catch ch0rnay k mamlay me aap baray dil phenk thay..ap k bhai umer akmal bta rahay thay

Der raat tk sattaybaz0n k sath bethe rehte the..ap ki ammi ko call ki thi wo bta rahi theen..

Kamran: kya sara credit aj hi khtm krdya?

Biwi: Ahan…

Han tou yeh r0ss tayl0r k0n tha

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Friend: Khan sahab

Friend: Khan sahab ap toh doctor kay pass jane wale the na?

Pathan: Yaara kal jaye ga aj hamara tabiyat kharab hy

by Pak101.com (few years ago!)
Superb Lines By A Canteen Wala

Change Cannot Be Found,instead Change Must Be Brought By You."

Superb Lines By Rahul (Canteen Wala)
means. . .
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Meherbani Karke Khule Paise De..

by Pak101.com (few years ago!)
Parot

Sheikh asked a Parrot:
“Miyan Mithu Choori khao gay???”
Parrot said:
“Chavllan na maar,ap kadi khadi ay”

by Abdul Sami (few years ago!)
1 Shaks K.E.S.C Office Fone Kr K Bola

1 Shaks K.E.S.C Office Fone Kr K Bola:
Janab Light Band Kr Do

K.E.S.C Wala: Hiran Ho Kar Q Sir?
Man: Wo Yara Hmaray Dimagh Me
1 Naya Gali Aya Hai
Wo Tumko Dena Hy.

by Mohammad Ali (few years ago!)
Santa Amrud bech rha tha

Santa Amrud bech rha tha
Banta- Agar amrud me kida nikla to?
Santa-To saaf baat hai...
Phale Hi Bol dete hai
hum kide ke alag Paise Lenge

by Pak101.com (few years ago!)
1 Admi ne Hotal k Room mai


1 Admi ne Hotal k Room mai Computer dekha to socha k BV ko Mail kr doon.

Jaaldi mai mail Ghalat Address pr Send hogaee.

Jis Orat ko Mail maili us k Shohar ka 2 din pehly inteqal hua tha.

Mail Parhty hi Orat Behosh hogaee,Likha tha Begum Me Kheriyat se Pohunch Gya hoon Idhar Net b Mojud he,Jaga Choti Pr Shandaar Hai,Thandi Thandi Hawa Jannat Ka Maza Deti Hai.Dhool Matti Nhi Hai,Mene Jo White Kaprre Pehne Thy Wo Ab Tk White Hian,Kal Hi Tumhy B Blwa Lun Ga

*~~InShaLLaH~~*

by Hader Maher (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

A Young Naval Student

Due To Rain No Match

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook