1 Admi ne Hotal k Room mai
1 Admi ne Hotal k Room mai Computer dekha to socha k BV ko Mail kr doon.
Jaaldi mai mail Ghalat Address pr Send hogaee.
Jis Orat ko Mail maili us k Shohar ka 2 din pehly inteqal hua tha.
Mail Parhty hi Orat Behosh hogaee,Likha tha Begum Me Kheriyat se Pohunch Gya hoon Idhar Net b Mojud he,Jaga Choti Pr Shandaar Hai,Thandi Thandi Hawa Jannat Ka Maza Deti Hai.Dhool Matti Nhi Hai,Mene Jo White Kaprre Pehne Thy Wo Ab Tk White Hian,Kal Hi Tumhy B Blwa Lun Ga
*~~InShaLLaH~~*
by Hader Maher (few years ago!) / 1041 views
Similar Jokes
Sardar:
Yaar Aaj Mujhay Ajeeb Msg Aaya
Or Mera Mobile Off Hogaya.
Pathan:
Aisa Konsa Msg Aya?
Sardar:
Battery Low.
Pathan:
Send Kar…
Sabko Tng Karengy.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Height Of Nalaiq Pun…
Dad:
Y Didnt U Go 4 The Exam..?
Son:
Paper Was Tough!
Dad:
Widout Going, How Did U Know?
Son:
Paper Was Leaked 2 Days Ago…!!:-)
by Pak101.com (few years ago!)
Fakeer: Allah kay naam pe day do beta
Boy: Mauf karo baba
Fakeer: Kuch to day do beta
Boy: Acha aisa karo ye jo sms parh raha hai issi ko
lay jao
Fakeer: Bheek mangi hai Bheekari nhi manga…
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Santa: What is another Difference between a Mosquito and a Fly?
Banta: A Fly can fly but a Mosquito cannot mosquito. :P
by Pak101.com (few years ago!)
4 Pathanon ne mil kar ptrl pump khola.1 bhi customer nhi aya.Q?Ptrl pump was on 1st floor.Phir chaaron ne usi flor pe aik restaurant khola.1 bhi customer nahi. Q?Ptrl pump ka board nhi hataya tha.Phir charon ne 1 taxi li. 1 bhi sawar na hua. Q?2 pathan agay or 2 pathan peechay beth kar sawari dhund rahe thay.Taxi kharab ho gai. Chaaron ne khoob dhakka lagya but taxi wahi ki wahi. Q?2 aagay se or 2 peechay se dkhakka laga rahe the.Phir charon ne 1 bacha kidnap kia. Bachay se kaha apne baap se 5 lac rs la warna tujhay maar den gay.Bacha ghar gya aor us k baap ne paisay bhi die. Q?Bachay ka baap bhi pathan tha……!
by tanveer hussain (few years ago!)
Mother: Little Missy, do you know what happens to girls who always tattle on other kids or spread lies about them?
Little Missy: Sure, they grow up to be rich gossip columnists...!!!
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher to Santa: is line ki English banao, "usne apna kaam kiya or karta hi gya"
Santa: He done his work and Done Dana Dan Done Dana Dan...
by Pak101.com (few years ago!)
Ek Bhoot Apne Baal Katvane Naayi Ke Paas Gaya.
Naayi Ke Pass Pahle Se Hi
Customer Bethe The, Bola: “Baad Mein Aana, Abhi Main Busy Hoon”
Bhoot Ne Kuch Aisa Bola Ki Naayi Ko Heart Attack Ho Gaya,
Kya….?
Bhoot: “Sar Rakh Kar Ja Raha Hoon, Tum Baal Kaat Dena Main, Baad Mein Le Jaunga“
by Pak101.com (few years ago!)
Aap ny kitni dafa logo k Mouh say suna ho ga
"Bonga"
Mager aaj tak kisi ko ic ki history nahi pata
Hum bhi aksar auqat bila sochay samjhy Apni guftagoo main isko istimal kertay hain or hamain ya andaza bhi nahi hota ky hum kya keh rahay hain
Yaa Farsi zuban ka lafz hy or ic ka matlab hy
"Bonga"
ghor sey perhany ka shukria. :-)
Bongay :D
by lescol (few years ago!)
1 pathan jab b nahanay jata to darwaza khol deta..
Kisi ne waja poochi to us ne kaha:
“Mujhe shak hai k darwazy k neeche se mujhe koi dekhta hai”…….
by hearthackervsgirls (few years ago!)