I was just drunk
5 reasons why you are my friend….
1.
2.
3.
4.
5.
No Reason Found!
I was just drunk
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 1837 views
Similar Jokes
Ek Larka Ek Larki
Aha Aha
Adhi Raat Ko
Oho Oho
Jungle Main
Wah Wah
Jhari K Peichay
Ouii
Sab Say Chup K
UFF
DABA DABA K
Aha Aha
Mango Kah Rahey They
Hahahahhah
by Mazhar Khan (few years ago!)
Young Son: Is it true, Dad, I heard that in some parts of Africa a man doesn't know his wife until he marries her?
Dad: That happens in most countries, son.
by Pak101.com (few years ago!)
Husband: Mere Seeny Me Bohat Dard Ho Raha Hai,
Jaldi Se Ambulance Ke Liye Call Lagao..
Wife: Haan, Lagati Hun,
Apne Mobile/Smartphone Ka Password Batao.
Husband: Rehne Do,
Ab Thora Theek Lag Raha Hai...;-p:)
by lescol (few years ago!)
Injection room ke baahar notice board
Koi mar nahi jata injection
lagwane se Galib Bass
uthne baithne ke andaaz badal jaate hain… ;)
by Mazhar Khan (few years ago!)
First lady: Mera kid bohot fast English bolta hai.
Second lady: Beta bolke dikha..
Funny Kid: english english english english english..
by Pak101.com (few years ago!)
Garmiyon Mein Ek Din Banta Apne Dost Santa Ke Ghar Kisi Kaam Se Jata Hai.
Garmi Ki Vajah Se Buri Tarah Se Paseene Se Nahaya Hota Hai, Aur Santa Se Bola
Banta: “Yaar, Ye Sooraj Raat Ko Kyu Nahi Nikalta?”
Santa: “Kya Pata Nikalta Bhi Ho Andhera Itna Hota Hai Ki Pata Hi Nahi Chalta“
by Pak101.com (few years ago!)
Major Rohail: Jab tum itni tezi se garri chalatey ho
To mujhe bohat darr lagta hai.
Driver: Major Sahab aap b meri tarha ankhen Band
kar liya kro.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
TRUE LOVE SONG:
Bazi Gar O Bazi Gar,
Apni Ammi ko Razi Kar,
Tu Ne Dil Mera Tora,
Mai Ne Elfi Se Jora,
Meri Elfi k Paisay Wapis Kar,
Bazi Gar O Bazi Gar. :-)
by Mazhar Khan (few years ago!)
Different roles of Funny Man in life: Sagai ke time superman,,Shadi ke time Gentleman,15 saal baad Watchman,25 saal baad Doberman.
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan In Computer Exam
Examiner"What is Microsoft Excel?"
Pathan: "It is a new brand of Surf Excel to clean the computer :p
by Pak101.com (few years ago!)