I was just drunk
5 reasons why you are my friend….
1.
2.
3.
4.
5.
No Reason Found!
I was just drunk
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 1836 views
Similar Jokes
Lo meri girlfriend ka photo dekho..
-
-
-
-
-
-
thoda aur aage…
-
-
-
-
-
-
nahi dikhi
-
-
-
-
-
-
HARAMKHOR bhabhi ki nazar se dekhta to zarur dikhti.
by Abdul Sami (few years ago!)
Netaji Ne Ek Bacche Ko Bhiksha Maangte Hue
Dekha, Netaji Unke Paas gaye Aur Samjhaya, Beta
Tumhe School Main Hona Chaiye Tum Yahan Kya Kar
rahe Ho.Baccha Bola School Gaya Tha Par Wahan 1
Rs Bhi Bheek nahi Mili.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
"High Class Insult"
Boy 2 Girl :- Apne Baal to dekho jaise Ghass Ugi Ho
Girl :- Isliye itni der se soch rahi hu ke mere pass Gadhe kyo Khade hai
by Pak101.com (few years ago!)
Faqeer:
Baji bhooka hoon, Allah k naam thora sa khana dedo.
Baji: Khana abi nai paka.
Faqeer:Baji number likh lo jab pak jay to misscall de dena,
by Pak101.com (few years ago!)
Kal rat mere dost k Dadaji Uske
spne me aye or kaha "Baccho dil
khol k paap kro.
Q ki nark me
bilkul Jgah nhi hai. Hm khud
diwaro pe baithe hai.
by Pak101.com (few years ago!)
Chhote: Sun bade
Bade: Kya hai, jaldi bol, main jaldi me hoon…
Chhote: Kyun, kya karna hai tujhe
Bade: Mujhe mall jaana hai… waha mera friend mera wait kar raha hai
Chhote: Tu jhooth bola raha hai
Bade: Arey main jhuth kyun bolunga, main sach keh raha hoon, wo mera wait kar raha hai
Chhote: Nahin, tu jhuth bol raha hai.. tu yaha hai to wo tera WEIGHT kaise kar sakta hai… hahaha
Bade: Bakwas Band Kar!
by Pak101.com (few years ago!)
Tom: sale! 1 laat marunga mumbai ja k girega!
John: mein marunga to america me girega!
Santa: bhai mujhe dhire se 1 LAAT maro..pas k
gaon jana hai
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Ustaad Pathan Se Pakistan K Kitny Soobay Hay?
Pathan : (4)
Ustaad Sahabash Un K Naam Batao
Pathan: Mashrik, Maghrib, Shumal, Junoob.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Boy: Hey, I bought a New i-Phone 5s
Girl: WOW!!
Konsi Company ka Hai??
Boy: Ja Behan Tu Ghar Ja,
Reebok ka Hai..:-D
by lescol (few years ago!)
In EXam-
1st Frnd continously asking
"Kutte kuch toh bata de"
2nd- "Muje khud ghanta kuch ata h"
1st- "Saale Toh apne baap ko Luv Lettr likh raha Hai??"
by Pak101.com (few years ago!)