I was just drunk

5 reasons why you are my friend….
1.
2.
3.
4.
5.
No Reason Found!
I was just drunk

by Tanveer Hussain (few years ago!) / 1836 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

agar bhabhi ki nazar say

Lo meri girlfriend ka photo dekho..
-
-
-
-
-
-
thoda aur aage…
-
-
-
-
-
-
nahi dikhi
-
-
-
-
-
-
HARAMKHOR bhabhi ki nazar se dekhta to zarur dikhti.

by Abdul Sami (few years ago!)
Netaji Ne Ek Bacche Ko Bhiksha

Netaji Ne Ek Bacche Ko Bhiksha Maangte Hue
Dekha, Netaji Unke Paas gaye Aur Samjhaya, Beta
Tumhe School Main Hona Chaiye Tum Yahan Kya Kar
rahe Ho.Baccha Bola School Gaya Tha Par Wahan 1
Rs Bhi Bheek nahi Mili.

by Tanveer Hussain (few years ago!)
High Class Insult

"High Class Insult"

Boy 2 Girl :- Apne Baal to dekho jaise Ghass Ugi Ho

Girl :- Isliye itni der se soch rahi hu ke mere pass Gadhe kyo Khade hai

by Pak101.com (few years ago!)
Baji bhooka hoon,

Faqeer:

Baji bhooka hoon, Allah k naam thora sa khana dedo.
Baji: Khana abi nai paka.

Faqeer:Baji number likh lo jab pak jay to misscall de dena,

by Pak101.com (few years ago!)
Kal rat mere dost

Kal rat mere dost k Dadaji Uske
spne me aye or kaha "Baccho dil
khol k paap kro.


Q ki nark me
bilkul Jgah nhi hai. Hm khud
diwaro pe baithe hai.

by Pak101.com (few years ago!)
Chhote: Sun bade

Chhote: Sun bade

Bade: Kya hai, jaldi bol, main jaldi me hoon…

Chhote: Kyun, kya karna hai tujhe

Bade: Mujhe mall jaana hai… waha mera friend mera wait kar raha hai

Chhote: Tu jhooth bola raha hai

Bade: Arey main jhuth kyun bolunga, main sach keh raha hoon, wo mera wait kar raha hai

Chhote: Nahin, tu jhuth bol raha hai.. tu yaha hai to wo tera WEIGHT kaise kar sakta hai… hahaha

Bade: Bakwas Band Kar!

by Pak101.com (few years ago!)
1 lat marun ga

Tom: sale! 1 laat marunga mumbai ja k girega!
John: mein marunga to america me girega!
Santa: bhai mujhe dhire se 1 LAAT maro..pas k
gaon jana hai

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Pakistan ke Sobon k name

Ustaad Pathan Se Pakistan K Kitny Soobay Hay?

Pathan : (4)

Ustaad Sahabash Un K Naam Batao

Pathan: Mashrik, Maghrib, Shumal, Junoob.

by hearthackervsgirls (few years ago!)
i-Phone... Konsi Company ka?

Boy: Hey, I bought a New i-Phone 5s

Girl: WOW!!
Konsi Company ka Hai??

Boy: Ja Behan Tu Ghar Ja,
Reebok ka Hai..:-D

by lescol (few years ago!)
In EXam

In EXam-

1st Frnd continously asking
"Kutte kuch toh bata de"

2nd- "Muje khud ghanta kuch ata h"

1st- "Saale Toh apne baap ko Luv Lettr likh raha Hai??"

by Pak101.com (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Due To Rain No Match

Oh sundari

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook