Husband: Janu ek kiss kar lu
Husband: Janu ek kiss kar lu..??
Wife: nahi..
Husband: Saree la dunga..
Wife: Bilkul nahi..
Husband: Jwellery la dunga..
Wife: Ek bar bola na, nahi,,
Pass mei soya hua Beta bola: "Meri le lo,, Cycle la dena":D
by Pak101.com (few years ago!) / 1041 views
Similar Jokes
1 Badshah Ny AiLan Kia K Mery Mulk Main Jo Bahadur Our Janbaz Log Hain Wo Darbar Main Hazir Ho, Inaam Mile Ga.
Bohat Ziada Log Aa Gaye.
Badsha Ny Hukum Diya K In Par Shair Chor Do.
Ye Sun Kar Sary Bag Gaye.
1 Banda Khara Raha.
Badsha Ny Kaha, Mery Mulk Main Sirf 1 Banda Bahadur Ha.
Agay Aao Tumhain Inam Doo.
Wo Banda Bola: Badsha Salamat,
Ap Ko Khud Chal Kar Mery Pass Ana Hoga,
Meri Tatti Nikal Gaye Ha :)
by Mazhar Khan (few years ago!)
After 2 Year Of Married Life, Some Examples How Wives Fight With Their Husbands….
Accountant Wife: Apne Hisab Se Raho Samjhe,
Share Broker Wife: Jyada Bola Na Toh Sauda Kar Dungi Loss Mein,
Orthopedic Doctor Wife: Kam Bolo, Haddiyan Tod Dungi,
Piolet Wife: Aaj Kal Jyada Hee Hawa Mein Udd Rahey Ho, Zameen Par Laau Kya Abhi,
History Teacher Wife: Mujhe Jyada Itihaas Mat Sikhao Samjhe,
Software Engineer Wife: Abey Pehle Bug Toh Nikal Le, Baad Mein Bahas Karna…
by Pak101.com (few years ago!)
Hamara Hardisk Aapke Paas Hai
Hum Aapke Memory Mein Rahate Hain
Hum Hai Programmer Oracle Ke
Programmer no 1
Java Wale Job Le Jayenge
Do(2) processor baarah(12) terminal
Mera Code Chal Gaya
Network Ke Uss Paar
Jis Desh Mein Bill(Gates) Rahata Hai
Client Ek Numbari, PROGRAMMER Dus Nambari
Login Karo Sajana
Firewall (Border)
DOWN To Hona Hi Tha
Partition (Deewar)
Kaho Na Virus Hay
Y2K - A Bug Story
by Pak101.com (few years ago!)
Ek ladka apni girlfriend se milne gaya, kuch baat ke baad uski girlfriend chaye(tea) banane ke liye kitchen chali gayi.
Girlfriend ka mobile sofay pe dekh kar larky ne socha ke chalo dekhte hai mera number iss ne kis naam se save kya hai?
Dear, Sweetu ya Jaanu.
Jab usne misscall di toh screen pe likh raha tha..
"Murga No.5? Calling"
by Pak101.com (few years ago!)
Maine Poocha Chand se...
Kabhi Dekha hai Mere Yaar sa Haseen.....
Chand bola....
12036 Entries Found! :-)
by Pak101.com (few years ago!)
Santa- Doctor saab 1 pareshani hain ki main jab bhi nahata hoon geela ho jata hu!
Doctor - kal se nahate samay nal band kar liya karo
by Pak101.com (few years ago!)
Wife: Aap bohut mote ho gaye ho,
Pathan: Tum bhi to kitni moti ho gai
ho,
Wife: Mein to maa banne wali hun,
Pathan: Mai bhi to baap banne wala
hu…
by Aurangzeb Khan Tunio (few years ago!)
Shaadi main ek SMART ladka ladki se:”aap dance
karogi..:))
.
.
Ladki sharma k boli:”yes …”
.
.
.
Ladka pyar se bola:
.
.
.
.
.
.
.
To phir aapki “kursi” main le jaon didi..??
Girl Shocked- Boy Rocked.
by Mohammad Ali (few years ago!)
Ek Shadi Mein Achanak
Kahin se Ek JINN Aa Gaya..!
Jinn ko Dekhte Hi;
Larkiyon ki Cheekheyn Nikal Gayin,
......
Wahan par Ek BABA Jee bhi the,
Unhon ne Larkiyon ko Kaha ke:
"Sari Larkiyan Mun'h Dho Len.."
Jab Woh Sab Mun'h Dho Kar Ayin to;
"JINN ki Cheekheyn Nikal Gayin.."
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Santa: Yaar Sooraj Raat Ko
Kyu Nahi Nikalta?
Banta:
Kya Pata Nikalta Bhi Ho
Andhera Itna Hota Hai Ki Dikhai Kuch Nahi Deta.
by Pak101.com (few years ago!)