Teacher:Jurmana mafi
Teacher:Jurmana mafi ki Aplication
likho..
Sardar:Jurmana kina a?
Teacher:5 rupay.
Sardar:Ay ly 5 rupay baapu ne kya c
5,10 rupay wastay kisay kanjar di
minnt ni krni….
by Pak101.com (few years ago!) / 890 views
Similar Jokes
Santa: Doc Saab, mein Chashma laga ke pad to sakoonga?
Doc: Haan, bilkul.
Santa: To phir theek hai doc Saab varna Anpad aadmi ki zindagi bhi koi zindagi hai.
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan Road Per Ghoraa (Houxe) Chala Raha Tha
Signal Tora Toh Trafic Wale Ne Citee Bajae
Pathan Ghoraa Bhagatay Hue Ghoraay Ke Dum Oper Kaar Kay Bulaa
Lay Kar Laay No Note.
by Mazhar Khan (few years ago!)
pathan: yaar mere liye kisi achi si larki ka rishta
bta
Dost: Aik larki hai B.com ki
pathan: yaar kisi b qoum ki ho bas parhi likhi honi
chahie
by Tanveer Hussain (few years ago!)
AFTAB to SHAHRUKH:Tumhe pata hai aab tak ki meri sab se achi perfomance "ANKAHEE" hai
SHAH RUKH:TO fir aab kiyu Bata rahe ho!!!
by Pak101.com (few years ago!)
1,2,3,4,5,6,7,8,9,10
.
..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
…
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
.
..
.
“Koi Chupay na Chupay . mein aaa gaye.
by Mazhar Khan (few years ago!)
Pathan: Yar mairy lie koi achi larki ka reshta dekh laina
.
Friend: 1 Larki hai B.com ki
.
Pathan: Qoam koi bhi ho bus taleem yafta ho
by Mohammad Awais Rashid (few years ago!)
Sardarji is filling up a job applicationHe promptly fills in the lines on NAME, AGE, ADDRESS, etc.
Then came the column SALARY EXPECTEDAfter much thought he writes: Yes
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Love Before Marriage:
Janu!!! Tum nahi to Main nahi,...
Main nahi to Tum nahi,,,
Love After Marriage:
Baighairtaa.... Aaj Tu nahi ya Main nahi...
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar Ji: Hamne Mobile Marriage Bureau shuru kiya hai:
Rishtey k liye 1 dabaye,
Mangni k liye 2 dabye,
Shaadi k liye 3 dabye.
A Gujarati Man asks: Dusri shadi k liye kya dabana hai ji ?
Sardar Ji: Dusri shadi k liye pehle wali ka gala dabye .
by Pak101.com (few years ago!)
Aik saaheb ki binayi kamzor ho rahi thi. Wo aankhon ke doctor ke paas gaye. Doctor ne aankhon ka check up karne ke baad kaha: “ abhi aap ainak na lagwayain balkeh aap carrots khana shoro kar dain.”
In sahib ne kaha: “ lekin carrots to hamare kharghosh (rabbit) buhat raghbat se khate hain, yeh ajeeb ilaaj hai.”
Doctor: “kia aap ne apne rabbit ko ainak lagate dekha hai?
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)