AFTAB to SHAHRUKH
AFTAB to SHAHRUKH:Tumhe pata hai aab tak ki meri sab se achi perfomance "ANKAHEE" hai
SHAH RUKH:TO fir aab kiyu Bata rahe ho!!!
by Pak101.com (few years ago!) / 1027 views
Similar Jokes
1 Pathan Ne Mobile K Sath Ek Kenchi Bhi Lee.
Kisi Ne Pocha
Khan Sahab Kenchi Q Lee?
Pathan:
O Yara Kabhi Kabhi Call Katni Bhi Parti Hai…
by Pak101.com (few years ago!)
After finishing MBBS, Dr. Munna starts his practice.
He checked 1st patient's eyes, tongue & ears by torch & finallly said..
Bole To.. Torch Theek hai..
by Pak101.com (few years ago!)
India me bollywood hai
America me hollywood hai
to phir england me kya hai?
Guess
.
.
.
.
.
Collingwood..
by Pak101.com (few years ago!)
Jija: Sali ji, aapke yahan ki sabse mash-hoor cheez kaunsi hai?
Sali: Jija ji, jo mash-hoor thi, usey to aap le gaye!
by Mazhar Khan (few years ago!)
Kirayedar- Malik rat me kamre me chuhe bahot
nachate hai.
Malik-Arrey 500 rs kiraya dete ho, itne rupayo me
kya SHAKIRA ko nachau fir?
by Tanveer Hussain (few years ago!)
GOLU Gifted A Card To His Father On His BirthDay With Quote On It
.
Phool To Bohat Hain Par Gulaab Jaisa Koi Nahi
Mere Baap to Bohat Hain Par Aap Jaisa Koi Nahi "...:
by Pak101.com (few years ago!)
Q: A Man asked Santa, "Akal badhi ya bhains? "
A: Santa bola, "Pehle date of birth to batao."
by Pak101.com (few years ago!)
Customer-Teri Cow Ki 1 Ankh Kharab Hai, Fir Bhi Tu
25,000 Mang Rha He.
Santa-Tuze Cow Dudh Pine K Liye Leni Hai Ya Nain-Matkka K Liye
by Pak101.com (few years ago!)
Yar mujhe 1 hathora or keel chahiye
Sardar: computer k lye.
Sales man: Magar computer me inka kya kaam?
Sardar: Oye yaar mujhe computer me windows lagani hai.
by Pak101.com (few years ago!)
Ek mandir tha
jisme buri niyat wale ghayab ho jate
the.
Imran hashmi gaya
Imran ghayab,
Salman khan
gaya
Salman ghayab,
Katrina kaif gyi to
Bhagwan ghayeb:-)
by hearthackervsgirls (few years ago!)