A little girl had just....

A little girl had just finished her first week of school. "I'm just wasting my time," she said to her mother.

"I can't read, I can't write and they won't let me talk!"

by Pak101.com (few years ago!) / 859 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

manmohan singh

manmohan singh-(rat ko joging kar rahe the)tabhi ek admi ne pucha"tum rat ko joging ku kar rahe ho'.

manmohan singh-kukee main P.M.hu.

by Pak101.com (few years ago!)
Phatan or Gadha

Pathan or Gadhe me 3 Batien Common hain
1.Bachpan me Dono Khubsurat hote hn
2.Bachpan se hi Mehnati hote hn
3.Bare ho kr Dono Transport ka Kaam kerte hai.

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Larki hui to...

Santa ke yaha tisri bar ladki huiTo usne elan kia ki
BETA hua hai.Ek dost ne dekha to kaha- yeto ladki
hai. santa:Munda niche se maa par gaya hai.

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Biwi Ki Shopping Pe Ungli Nahi Karni Chahiye

Patni Bazaar Se Shopping Karke Ghar Aayi, Pati Ne Dekha Aur Use Bola

Pati: “Arrey Ye Kya, Tum Ek Aur Suit Le Aayi? Abhi Parson Hi To…”

Biwi Chilla Kar Boli: “Kya Kaha? Kya Parso? Bolo… Kya Kaha Tumne? Kya Parso, Parso Kya, Bolo Jaldi Batao, Kya Parso?”

Pati Ghabrate Hue: “Kuch Nahi, Main To Bas Ye Keh Raha Tha Ki Parso Bhi Ek Hi Suit Layi Thi, Aaj To Do Le

by Pak101.com (few years ago!)
Larki ka bap larki se

Larki ka bap larki se: jise tum pasand karti ho us k pas bangala car jaidad he.
Larki: toba he sub mard 1 jese hote hen wo bhi aap k bare ma yahi puch raha tha

by Raju (few years ago!)
Jado mai chota c,menu ik

Santa- Jado mai chota c,menu ik kuri nal pyar ho gya,te mai usde 4 bhrawa nal gal v karli c.
Banta-Fer ki hoya?
Santa-aje tak siddha tureya nai janda.

by Pak101.com (few years ago!)
Sardar

True bravery is to arrive home
Fully drunk?
A late night out?
And mom waiting with a jhadu(broom)
And u ask: ?Hey mom, abhi tak safai kar rahi ho.

by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Sasur ne Daamaad se kaha

Sasur ne Daamaad se kaha : 6 saale me 8
baache.Ye kya hai?
Daamaad : Maine aapse kaha tha Gareeb jarur hu
par aapki beti ko kabhi khali pet nahi rakhunga!

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Bv ki dua

Main bv me zabrdasat larai k bad bv dua mangti hai:ya Allah agr qasoor in ka hai to in ko maar de aur agr qasoor mera hai to mujhe bewaaah kar de

by Sabir shah (few years ago!)
1 SARDAR Or American

1 SARDAR Or American Siri Paye Kha Rahe Thay.
American K Hath Me Bakray Ki Zaban Agai.

American:
Wats This?

SARDAR:
Lo Dasso
O Khotaiya “This Is Language”

by Pak101.com (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

Due To Rain No Match

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook