1 Mendak pandit k pas gya
1 Mendak pandit k pas gya or apna future pucha
Pandit-Tuje 1 Ladki milegi or tera Dil le jayegi.
Mendak khushi se-Wo milegi kaha?
Pandit-BIOLOGY-LAB me. ..
by Pak101.com (few years ago!) / 934 views
Similar Jokes
Kash koi “exam result” ka insurance kara deta,
Toh har exam ka pehle premium bharwa dete,
Pass hote toh thik hai,
Varna insurance claim karva lete…
by khalid hussain (few years ago!)
Husband: Kal mere khuab main ek larki aai thi, Wah! kya larki thi.
Wife: Akeli he aai hogi?
Shohar: Tumko kese pata:
Wife: Uska husband mere khuab main aaya tha.
by Pak101.com (few years ago!)
A man was asked to explain in English,
“Dukh hamesha sath rehta he magar khushi
aati jaati rehti hai”
Man: My wife is with me but her sister comes and goes
by Pak101.com (few years ago!)
Oneliner: + When I Met My Wife I Knew She Was ‘Miss Right.!’ I Didn’t Know That Her First Name Was ‘Always’
by tanveer hussain (few years ago!)
Chor ne apni mangetar ko gold ka set dia
mangetar(khushi se):jan is set ki keemat kia hai?
Chor:3 saal qaid,
by Sabir shah (few years ago!)
Teacher -Past, present, future ka 1 example main deti hu Or 1 tum do
Techer-mai sunder thi, hu, aur rahungi
Student-Apko veham tha, hai Or rahega
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar: doctor sahib ye dawa to kahin se nahi mil
rahi.
Pathan doctor:
Ooh hoo.. dawai likhna to hum bhul hi gaya ye to
hamara signature hai.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Bhikari-: Aapke PAdosi Ne Mujhe Pet Bharke KhAnA KhilaYa He.!
Aap Bhi Kuch Khilao?
Santa:Yeh Lo HAjmola.
by Pak101.com (few years ago!)
Malkin: Kya Huwa Tum 3 Din Kaam Pe Nai Ayi???
Kamwali: Memsab Mainey To FaceBook Pe Status Update Kar Diya Tha,..
... Ke Main Gaon Ja Rahi Hoon. . .
.
..APKE Pati Ne Comment Bhi Kiya,
"HAVE A SAFE TRIP.. COME SOON HONEY. . . "
by Abdul Hannan (few years ago!)
Ek pagal khali paper ko bar bar choom raha tha
Doosra pagal: Ye kya hai?
Pahla: Love letter he
Doosra: Magar ye to khali he
Pahla: Aaj kal bol chaal band he :)
by Tanveer Hussain (few years ago!)