Begum Wife
Two married friends Rahul and Rohan talking on the topic of the married woman..
Rahul: Wife ko begum kyun kehte hai?
Rohan: Kyuki shaadi ke baad uske saare gum husband ke hisse mein chale jaate hai aur wife begum ho jaati hai...
by Pak101.com (few years ago!) / 1052 views
Similar Jokes
Teacher: Tumhaare Aur Suman Ka Answers Ek Jaisa Hai. Woh Kaise?
Funny Sudhir: Kyunki Question Ek Hi Tha Na Teacher
by Pak101.com (few years ago!)
Bus main aik baba ji ka paoun larki k paoun per agaya
Baba: sorry
Girl: get lost
Phir aik handsom larke ka paun usi larki k paun per a gaya
Boy: sorry
Girl with smile: its ok, no problem
Baba jalte hue: na kaki mari sorry de spelling galt si
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Nurse: Mubarak Ho Khan Sab
Aap K Ghar Larka Peda Hua Hai
Pathan : O Mera Khuda
Ye Kesa Technology Hai,
B.V Mera Hospital Main Hai
Or Bacha Ghar Peda Hua Hay
by Pak101.com (few years ago!)
A drunken man gets on the bus late one night, staggers up the aisle, and sits next to an elderly woman.
She looks the man up and down and says, "I've got news for you. You're going straight to hell!"
The man jumps up out of his seat and shouts, "Man, I'm on the wrong bus!"
by Pak101.com (few years ago!)
Aik kanjus shaks ki murghi chori hoi is ne faisla kia kay das din tak roti nahi khaye ga takeh mughi ka noksan poora ho jaye do din khana khanay se wo bohat dubla ho giya. Aik din wo shahar jaraha tha rastey mein is sa ziada dubla aadmi mila kanjus is se kahne laga bhayi meri to murghi chori hogayi hai magar yun lagta hai jaisay tumhari bakri khogayi hai.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Boss: Where Were You Born?
Pathan: Peshawar…
Boss: Which Part In Peshawar?
Pathan: Kia Which Part….
Poori Body Born In peshawar..
by hearthackervsgirls (few years ago!)
A depressed engineering student went to railway track for suicide...
When the train came close he went out from track and said.....
.
.
.
.
.
Oh god!
Tomrow i have to submit assignment! :
by Pak101.com (few years ago!)
Santa Ki Wife Ka Baby Hone Wala Thha So Hospital Mein Admit Thhi.
Nurse: “Mubarak Ho Aap Ke Ghar Ladka Paida Hua Hai”
Santa: “Wah Ji Wah Kya Technology Hai, Biwi Meri Hospital Hai, Aur Bacha Mere Ghar Paida Hua Hai“
by Pak101.com (few years ago!)
Man: Mein kaam per jaa raha hoon..
Sister: Allah ki amaan ho Veer..
Mother: Jeetey raho beta..
B.v: Ae kera time aey jan da?
Teray kam e nai mukday.
by Pak101.com (few years ago!)
Wat is meant by Mixed Emotion?
Ans:Ur ENEMY falls from 17th floor on ur brand
new car
& u don't know whether to Laugh or Cry. :D
by Tanveer Hussain (few years ago!)