Man: Mein kaam per jaa raha hoon..

Man: Mein kaam per jaa raha hoon..

Sister: Allah ki amaan ho Veer..

Mother: Jeetey raho beta..

B.v: Ae kera time aey jan da?

Teray kam e nai mukday.

by Pak101.com (few years ago!) / 981 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Santa ke ghar ladki hui

Santa ke ghar ladki hui .ab use chinta ho gai ki uski beti badi hogi to ladke chedge.
Santa:-per maine iska intzaam kar liya hai.
Banta:-kya?
Santa:-maine apni beti ka naam didi rakh diya hai.

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Teacher Question n Answers

Teacher Ne Smoking K Nuqsan Batane K Liye 1 Keera Smoke Jar Men Dala To Woh Mar Gaya

Teacher: Aap Ne Kya Sekha?

Pathan: Smoking Se Pait K Keerey Mar Jatey Hain,

by Pak101.com (few years ago!)
Torch Theek Hai

After finishing MBBS, Dr. Munna starts his practice.

He checked 1st patient's eyes, tongue & ears by torch & finallly said..

Bole To.. Torch Theek hai..

by Pak101.com (few years ago!)
Teacher. Ager irada pka ker k

Teacher – Agar irada pakka kar k kuch kaam karo
tou woh poora hota hai…!!!
Student – Rehne dain miss, agar aisa hota to aaj
aap meri baahon me hoti..

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Kaam Jisse Mera Sar Uncha Ho

Papa: Aaj tak tune aisa koi kam nhi kiya jisse mera sar uncha hua ho

Beta: Maine ek bar aapke sar k neeche 2 takiye lagaye to the

by Pak101.com (few years ago!)
Excitement in Examz!!!…

Cricket is getting excited day by day with the introduction of ICL n T20…

Same rules should be applied in Examz!

(1) Exams Timing Should Be Reduced To One Hour.

(2) Power Play – No Invigilator In Exam Hall For 1st 15 mins.

(3) Cheer Leaders – To Dance After Every Right Answer Written.

(4) Strategic Time-Out – Time For Students For Discussion.

(5) Super Over – Chance For Students To Form Their Own Question.

by Abdul Hannan (few years ago!)
Techar to student

Techar to student

Tacher:chahe nusan de hai ya faida mand?
Student:agr free mil jae to faidamand aur agr pilani pare to bahut nusan de hai.

by Mohammad Ali (few years ago!)
CROSS THE ROAD... MONKEY

Q: Why did the monkey cross the road?
A: So he could get spanked.

by khalid hussain (few years ago!)
PPP VS MQM

PPP VS MQM

PPP: Tum kitne bhutto maroge har ghar se Bhutto niklega.

MQM:Har ghar main Saathi bhejeinge phir p0nka bhutto niklega.

by Abdul Sami (few years ago!)
Pathan

Doctor Ne Pathan Ko Samjhaya K Agar Wo Roz 3 Km Chalay To 1 Saal Mein 50 Kg Wazan Kam Ho Jayega.

1 Saal Baad Pathan Ne Doctor Ko Call Ki: Wazan To Kam Ho Gayi Magar 1 Problm Ho Gayee.

Dr: Wat Problm.

Pathan: Khocha Ham Apna Ghar Se 1100km Door Pohanch Gya H

by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

Due To Rain No Match

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook