Man: Mein kaam per jaa raha hoon..
Man: Mein kaam per jaa raha hoon..
Sister: Allah ki amaan ho Veer..
Mother: Jeetey raho beta..
B.v: Ae kera time aey jan da?
Teray kam e nai mukday.
by Pak101.com (few years ago!) / 981 views
Similar Jokes
Santa ke ghar ladki hui .ab use chinta ho gai ki uski beti badi hogi to ladke chedge.
Santa:-per maine iska intzaam kar liya hai.
Banta:-kya?
Santa:-maine apni beti ka naam didi rakh diya hai.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Teacher Ne Smoking K Nuqsan Batane K Liye 1 Keera Smoke Jar Men Dala To Woh Mar Gaya
Teacher: Aap Ne Kya Sekha?
Pathan: Smoking Se Pait K Keerey Mar Jatey Hain,
by Pak101.com (few years ago!)
After finishing MBBS, Dr. Munna starts his practice.
He checked 1st patient's eyes, tongue & ears by torch & finallly said..
Bole To.. Torch Theek hai..
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher – Agar irada pakka kar k kuch kaam karo
tou woh poora hota hai…!!!
Student – Rehne dain miss, agar aisa hota to aaj
aap meri baahon me hoti..
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Papa: Aaj tak tune aisa koi kam nhi kiya jisse mera sar uncha hua ho
Beta: Maine ek bar aapke sar k neeche 2 takiye lagaye to the
by Pak101.com (few years ago!)
Cricket is getting excited day by day with the introduction of ICL n T20…
Same rules should be applied in Examz!
(1) Exams Timing Should Be Reduced To One Hour.
(2) Power Play – No Invigilator In Exam Hall For 1st 15 mins.
(3) Cheer Leaders – To Dance After Every Right Answer Written.
(4) Strategic Time-Out – Time For Students For Discussion.
(5) Super Over – Chance For Students To Form Their Own Question.
by Abdul Hannan (few years ago!)
Techar to student
Tacher:chahe nusan de hai ya faida mand?
Student:agr free mil jae to faidamand aur agr pilani pare to bahut nusan de hai.
by Mohammad Ali (few years ago!)
Q: Why did the monkey cross the road?
A: So he could get spanked.
by khalid hussain (few years ago!)
PPP VS MQM
PPP: Tum kitne bhutto maroge har ghar se Bhutto niklega.
MQM:Har ghar main Saathi bhejeinge phir p0nka bhutto niklega.
by Abdul Sami (few years ago!)
Doctor Ne Pathan Ko Samjhaya K Agar Wo Roz 3 Km Chalay To 1 Saal Mein 50 Kg Wazan Kam Ho Jayega.
1 Saal Baad Pathan Ne Doctor Ko Call Ki: Wazan To Kam Ho Gayi Magar 1 Problm Ho Gayee.
Dr: Wat Problm.
Pathan: Khocha Ham Apna Ghar Se 1100km Door Pohanch Gya H
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)