Sales-man Ne Santa Ka Darwaja
Sales-man Ne Santa Ka Darwaja Khatkataya Aur Puchha
Sales-man: “Ji, Cockroch Ke Liye Powder Loge Kya?”
Santa: “Nahi, Hum Cockroch Ko Itna Laad-Pyar Nahi Karte, Aaj Powder Laga Denge To Kal Sala Deo Mangega“
by Pak101.com (few years ago!) / 979 views
Similar Jokes
Robert:-Boss isne kuch nahi kiya phir ise saza kyu di.
Ajit:-smart boy!Aajkal PREPAID ka jamana hai.Pehle saza bhugto phir galti karo
by Pak101.com (few years ago!)
Ek shEikH doCtOr k pAsS Gya Or bO|A K GhAr ja Kr mAreEz Check Krnay Kitnay Pesay.
Doctor:300 Rs.
Sheikh:cHLAin dOctOr Shb.
Ghar Puhanchay tO Docor Ne pOcha K MareEz Kahan hAi?
Sheikh: MareEz Koi Nahi hAi,
Taxi wALa 500 Mang Raha Tha,
by Mazhar Khan (few years ago!)
Pathan ko dost ne khanay pe bulaya.
Pathan jab dost ke ghar aaya toh ghar pe tala laga tha,
Aur likha tha maine bewaqoof banaya tumko.
Pathan ne Hoshiyari dikhai or niche likh diya,
"Main toh aaya hi nahi tha
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Court Me Faisla Howa
90% Pathan Bewakof Hote Hn
Is Pr Pathano Ne Kafi Shor Machaya
Phr Samjhaya Gaya K
10% Pathan Bewakof Nhi Hote
Tab Ja Kr Mamla Thanda Hva.
by Pak101.com (few years ago!)
bhai behen bichadne ka kya hua anjaam ??
Dnt say wah wah Plz feel the pain ... (o_O )
bhai behen bichadne ka kya hua anjam ??
MUNNA bana MBBS aur MUNNI hui badnaam
by Pak101.com (few years ago!)
Girl:
Jab tumhe meri yaad ati hai to tum kya karte ho..?
.
.
Boy:
Main tumhari favorite icecream kha leta hu aur tum?
.
.
.
GIRL:
Main GOLD FLAKE pi leti hu..
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan aur Sardar paani peenay gai, glass ulta para hua tha
Sardar: Khan Sahab iska to moo hi band hai.
Pathan: Haan yar yeh to neechay se b toota hua hai…
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Pathan:
Molvi Sahb 1 Masla Malom Karna Hy Kia Larkion Ko Chup Chup K
Dekhne Se Gunah Milta Hai?
Molvi: Pata Nhi Lekin
Main Ehtyatan Astaghfar Parrh Leta Hun
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar: Math vich fail kyun hoya?
Son: Kadi teacher kendi ay 3+5=8
Agle din kendi ay 4+4=8, fir kendi ay 6+2=8
miss nu ap confirm nai tay fail menu kr dita.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
A young girl married an old rich man!
Neighbor asks the girl: Tumne insmein shadi ke liye kia dheka?
Girl : Ek to in ki income aur doosra in ke din kum.
by Tanveer Hussain (few years ago!)