yr ik number hai
Yar ek number hy, is
pe cal kr k pta kro k yay kn hy?
kuch kahe to 2,,4 suna bhe dyna.
Sala apny ap ko police wala kehta hy.
Number yay hy.
.
.
.
“15?
by Abdul Sami (few years ago!) / 922 views
Similar Jokes
Teacher santa sey Koi aisa jumla bnao jis mai
'MAGAR' 2 dafa istamaal hua ho,,,
santa:-
"Wo Mery aagy chal rahi thi or main us k"!!
'MAGAR'
'MAGAR'
by Pak101.com (few years ago!)
Musharraf: Jab main paida hua tha to military valon ne 51 topen chalai.
Santa: Kamal hai, sabka nishana chook gaya?
by Pak101.com (few years ago!)
A Sardarji went to toilet ten times within half-an-
hour.
Somebody asked,“Sardarji aapko chain nahin hai
kya?”
Sardar : Hai to sahi, par khul nahin rahi!
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Santa ki girlfriend: Ab hame jaldi shaadi kar leni
chahiye.
Santa: achcha... lekin hame shaadi karega koun?
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Dost asked to sardar:Truck Dekh Kr Tum dar Q
jatay Ho?
Sardar replied: 1 Truck Driver Meri Biwi Ko Le Kr
Bhag Gaya Tha..
Hr Bar Lagta Hai Jesay Usko Wapis Krnay Aya Hai.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Pathan Darakht Pe Charha
To Upar Bandar Ne Pocha Upar Q Aye?
Pathan: AMROOD Khany
Bandar:Ye To AAM Ka Darakht Hai
Pathan:Pata Hai Mein AMROOD Sath Laya Hon.
by Pak101.com (few years ago!)
Atom: I’d like to report a missing electron.
Policeman: Are you sure?
Atom: Yes, I’m positive!
Hahahaha...
by WAQAR (few years ago!)
Sardar bank mein 1000 rupeya jama krany gaya,Cashiar bola janab ye hazar rupeya to nakli hai”Sardar:jama mery acount wich hone ne tenu koi takleef?
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Santa: Agle janam mein tum kis roop mein paida hona chahogey?
Banta: cochroch bankar
Santa: Wo kyun?
Banta: Kyunki meri patni kewal cockroch se hi darti hai.
by Pak101.com (few years ago!)
“Aj Ky Bachay”
Camera Man Studio Mei Chotay Bachay Se:
Meri Traf Deko Beta Es Camere Se Kabootar Niklega
Bacha:
Focus Adjust Kar Beta Jahalat Ki Batain Na Kar
by Mohammad Ali (few years ago!)