Pathan Darakht Pe Charha
Pathan Darakht Pe Charha
To Upar Bandar Ne Pocha Upar Q Aye?
Pathan: AMROOD Khany
Bandar:Ye To AAM Ka Darakht Hai
Pathan:Pata Hai Mein AMROOD Sath Laya Hon.
by Pak101.com (few years ago!) / 852 views
Similar Jokes
Funny Sardar omelet banane ke liye anda fodta hai. Anda andar se khali nikalta hai.
Funny Sardar: Kamal hai ji! Aaj kal murgian bhi abortion karvane lagi hain.
by Pak101.com (few years ago!)
12 Boys planed to propose a girl
10 came with a rose..
But 1 came with a ring – Thats confidence
But what about the other 1?
Wo sala baraat lekar aaya – OVER CONFIDENCE!
by Pak101.com (few years ago!)
beta bap say:.aba jan! main dadi jan say shadi karonga".
bap nay jawab main kaha."nahi betay wo to meri ammi hian. kesi ki ammi say shadi nahi kartay."
ye sun kar betay nay masoomiat say kaha:. "to phir ap nay meri ammi say kiun shadi ki ?"
by Pak101.com (few years ago!)
sardar:Cricket Khel Kar Aya,
Dost: Kitnay Runs Banay?
Sardar:triple Century Hone Me 299 Run Baqi Thay,
kanjar ne out kar dia!
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Musharaf: Agar mey Plane sey 1000 ka note phenkoon, to?
Adviser: Aik Pakistani ka bhala hoga.
Musharaf: Agar 500 k 2 note, to?
Adviser: 2 ka bhala hoga.
:-) Musharaf: Agar 100 k 10 note, to???
Advider: Is tarah to 10 ka bhala hoga magar aap jump laga do to poorey Pakistan ka
bhala hoga
by Abdul Sami (few years ago!)
Rok Do Mere JanaZe Ko ZaLimo,
Mjh Mein JaaN aa Gai Hai,
PeeChe Mur K Dekho KaMeeNo,
CiGrette Ki DuKaan aaGai Hai....
by Mazhar Khan (few years ago!)
molvi: Do you agree to change ur facebook status
from Single to Married ???
Boy: yes yes yes
Girl: yes yes yes
Molvi: you are now husband and wife , you may now
upload ur wedding pics and don’t forget to tag
me..
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Boy 2 Girl- Likhe jo KHAT tujhe,
woh teri YAAD me
saare padh liye papa ne RAAT me
savera jab hua toh JUTE padh gaye,
woh FANAA wale baal GHAJINI me dhal gaye...
by Pak101.com (few years ago!)
sardarni: janu Mere Pait Me Bohat Gas Hai,
Sardar: O Shukr Kar Gas Hai,
Petrol Honda Te America Ne Qabza Kar Lena C.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Husband:tumhari farmaisho se tang akar jaraha hun khud khushi karne:-)
bv:sunein 3,4 lawn k suit tu dila den iddat k dinun me kia pehnun gi.
by Sabir shah (few years ago!)