Biscuit ka packet kharid kar
Santa: Biscuit ka packet kharid kar do barabar- barabar tor raha tha
puchha kyon
Santa: Pretto ne bola tha 50- 50 Biscuit lane hai
by Pak101.com (few years ago!) / 1040 views
Similar Jokes
Santa sardi lagne se kamp raha tha. Uska beta doctor ko phone karta hai.
Doctor: Kya hua?
Son: Bimari ka to pata nahin par bapu subha se vibration mode pe laga hai.
by Pak101.com (few years ago!)
MURGA: I love u jaan me
tumhare liye kuch b kr sakta hon.
MURGI: O really ?
MURGA: Haan ,
MURGI: Chal phir aaj anda tu de de meri
tabiyat theek ni,...
by Pak101.com (few years ago!)
Pessenger :Agr Sub Trains Late Hon To Time Table Ka Kya Faida ?..
Phatan :Agr Sb Trains Waqt Per Hon To Waiting Room Ka Kya Faida . .;p
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Beti: Maa Gaon mein Fauji aaye hain
Maa: andar aaja inki niyat bahut kharab hoti hai
Beti: Maa fauji Pakistani hain
Maa: to bakri ko bhi andar le aa.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Mai to itne mushkil catch bhi pakar leta hun
,
FaRaZ.
.
Par mene to aj tak ye nahi kaha k WORLD CUP k liye mujhe bhi sath le chalo.
by Pak101.com (few years ago!)
1 chinese bacha apnay Pakistani dost se:
yaar merey father ka inteqal ho gaya hai,
Pakistani:
Abay yaar,
China ki chizon mein yehi masla hai..!
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Our brilliant Santa does it again-
Teacher- Which is ur favourite dish?
Santa- TATA SKY!!! ;
by Pak101.com (few years ago!)
pathan to dukandar:give me blackbulb du
pathan to dukandar:give me blackbulb
dukandar:what is black bulb
pathan:ullu ke pathe jab rat ko andhera hota hai to hum roshni wala bulb istamal kartay hain mujhe ab andhere wala bulb chahiye takay sabah mein sunay ke liye andhera kar sakoon
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Pati Patni Ki GOD mein leta hua tha.
Patni: Kaisa lag raha hai ji?
Pati: Aise jaise Bhagwan shesh naag ki GodPati mein lete hon.
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar ki girlfrend in romantic mood
“Ghar pe koi nahi hai Aa jao
Sardar:
“Tu mere ghar aja mery ghar mein sab log hain
tera dil laga rahega”.
by Razzi (few years ago!)