yar tere our bhabhi ki jodi
Santa- yar tere our bhabhi ki jodi to Ram-Sita ki jodi hai.
Banta- kahan yar, na to yeh dharti me samati hai our, na he ise koi utha k le jata he..
by Pak101.com (few years ago!) / 1255 views
Similar Jokes
Pathan: Khuda Ka Lakh Lakh Shukar Hai Ke Pakistan 13 August Ko Aazad Nahi Howa
Dost(Heran Hote Howe):
Kyon?
Pathan:Phir Hum 14 August Kaise Manatay
by Mohammad Ali (few years ago!)
Golu-mere bete ka credit card chori ho
gya
molu-bank ko bataya
golu-nai
chor mere bete se kam kharch krta hai
by Pak101.com (few years ago!)
A Gujarati bhai spent the night in his secretary's apartment. He woke up at three in the morning.
"My God!" he shouted, "My wife is going to kill me!" Unsure of how he would explain it, he ran to the nearest pay phone and called his wife.
"Muna ni ba ", he began, "Don't pay the ransom. I escaped!"
by Pak101.com (few years ago!)
Anti Misba: Beta batao "SUCCESFUL" main kitne
"C" aate hai?
Boy: Anti aap Ehtiyatan 3 dafa "C" laga lo.
by Pak101.com (few years ago!)
1 Pathan Ne Shadi K Liye
1 Zaheen Larki Talash Ki…
Lekin Us Larki Ne Shadi Se Inkar Ker Diya…
.
.
Kyon…?
.
.
Kyon K Wo Waqai Zaheen Thi…
by Pak101.com (few years ago!)
Husband: Kya tum ne mujhe Kutta kaha ?
Wife didn’t answer.
Husband again asks: No answer. Then he asks again.
Wife: Nahi kaha, Plz ab bhonkna band karo.
by tanveer hussain (few years ago!)
A Russian visiting Pakistan goes for an eye check-up.
The eye sspecialist shows the letters ‘CWXQSAZ’ to the Russian.
Doctor: Can you read this?
Russian: Read? I even know this guy..!!
by Mazhar Khan (few years ago!)
1 Bus me Ek young grl khari thi,
1 Bachche ne kaha Aap meri Jagah pe baith jayen,
Grl ne use thappar maar diya……
.
Bhalai ka tu zamana hi nahi hai aj kal. . .
..
..
.bacha rotay huay
Dobara apny abu ki goud me baith gya……
by hearthackervsgirls (few years ago!)
1 pathan ne jali note bnaya or Quaid-e-azam ki topi bhol gya
1 pathan ne jali note bnaya or Quaid-e-azam ki topi bhol gya
jb dukndar ko dia to dukndar ne kaha topi nai hai
Pthan:ye qauid e azam ki GARMION ki tasveer hy.
1 Pathan ne apne 6 mah k baby ki birthday party arrange kr li,
1 Pathan ne apne 6 mah k baby ki birthday party arrange kr li,
Kisi ne pucha:
6 mah k baby ki birthday kese?
Khan: hmarey haan semester System hai. :-)
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Damadji pehli baar sasural gaye.¿Gaon walo se puchha . .
Yahan koi enjoy karne ki cheez hai ? Gaon wale bole nahi babu . . ¿Ek thi wo bhi aap le gaye...
by Pak101.com (few years ago!)