Mummy ne 1 katori chini mangai hai
Kid-aunty,mummy ne 1 katori chini mangai hai
aunty-chini k sath haste huye boli, acha or kya kaha mummy ne? kid-kaha vo kutiya na de to sharma ji se le ana
by Pak101.com (few years ago!) / 1018 views
Similar Jokes
4 SECRETS OF SUCCESS FOR STUDENTS:
1- Kabhi Top na karo warna log tum sai jalney lagengy
2- Hamesha Late class mai jawo, es tarah har teacher tumhy yad rakhy ga
3- Zyada Parhny se Time zaya hota hai, owr Time zaya karna Gunaah hai
4- Khabi Test na do, kionke be-ezati ke 3 marks se Ezat ke 0 achay hain
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Santa Platfrom k side leta tha
Banta-Kya kar rahe ho?
Santa-Sucite
Banta-to beach me leto
Santa-Dar lagta he...
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Charsi Qabristan Me Churs P Rha Tha.
Police:
Kya Kr Rhe Ho ?
Chrsi:
Abu K Lia Dua.
Police:
Ye To Bache Ki Qabr Hy.
Chrsi:
Abu Bachpan Me Hi Mrgye Thy. :-)
by Muhammad Anas (few years ago!)
Papu addmission lene college gaya..
.
.
Principle:”Mai tum se 1 Mushkil sawal puchun
ya 10 Asaan.. ??
.
Papu:”1 mushkil sawaal..
.
Principle:”Batao Din pehle aata hai ya Raat.. ??
.
.
Papu:”Din..
.
Principle:”wo kaise.. ??
.
.
Papu:”Sorry sir ye Aap ne Dusra sawal puch
liya..
by Mazhar Khan (few years ago!)
SRDAR sali Se Meri dhoti utha k Neeche Dekho kitna Pyara underwear hai
Sali Dekh kr
O teri khair howay, undrwear te Paya hi nai
SRDAR:
April Fool April Fool..
by tanveer hussain (few years ago!)
BOY: Please sir let me marry with your daughter
I’ll give you gold equal the weight of your daughter.
SHEIKH: Give me some time.
BOY: To think about it?
SHEIKH: No! To increase my daughter’s weight.
by Pak101.com (few years ago!)
Santa Apne Office Se Chori Se Jaldi Ghar Gaya,
Waha Usne Apni Biwi Ko Boss Ke Sath Mast Wali Harkate Karte Dekha,
Wo Bhag Ke Office Wapis Office Pahuncha Aur Man Hi Man Mein Socha
Santa: Baap Re Baap! Aaj Boss Dekh Leta To Pakka Naukri Gayi Thi
by Pak101.com (few years ago!)
Plumber:- Sir pipe naya laga dia hai aur bill Rs.700/- ho gaya.
Engineer:- Are itna tu main engineer ho ke bhi nahin kamata :o
Plumber:- Main bhi nahi kamata tha jab engineer tha!!
by Pak101.com (few years ago!)
TeAcheR:-
Ek KahaaNi MoraL Ke SatH SuNa0..?? :0
.
.
StuDeNt:-
MaiNe Use Ph0ne Kiya TaB v0 s0 Rahi Thi...
UsNe MujHe Ph0ne Kiya TaB MaiN s0 Raha
Tha..!! ;(
MoraL:-
jAiSi KARNi, WAiSi BHARNi.
by Pak101.com (few years ago!)
Aik aadmi ko buhat pias lagi huyi thi. Woh aik sharbat walay kay pas gia aur kaha mujhay aik glass sharbat do. Phir kaha meri larayi honay wali hai.
Sharbat walay nay dheyan nahi dia aur sharbat ka glass pesh kia.
Woh aadmi sharbat pi kar bola. Mujhay aik glass sharbat aur do meri larayi honay wali hai.
Sharbat walay nay suna magar kuch kaha nahi. Phir is nay kaha.
Sharbat walay nay tisra glass bhi dia aur jab is nay sharbat pi lia to is nay pucha aap ki kis say larayi honay wali hai.
Is aadmi nay kaha. Tum say kiun keh meray pas denay kay liye sharbat kay paisay nahi hain.
by Tanveer Hussain (few years ago!)