Sardar and Memon

Sardar: Soch Raha Hoon K USA Ghoom Aaon
Kitna Paisa Lage Ga?
Memon: Kuch Bhi Nahi..
Sardar: Wo Kaise?
Memon: Sochne K Liye Paise Nahi Lagte

by Pak101.com (few years ago!) / 1024 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Al beruni ke bhai ka naam batao?

Teacher: Al beruni ke bhai ka naam batao?
Pathan soch mai
.
.
.
Pathan replied
.
.
.
.
.
Al andruni…!

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Laloo's Son: Dad

Laloo's Son: Dad, how much does it cost to get married.

Funny Laloo: I never calculated, I am still paying for it.

by Pak101.com (few years ago!)
Pati: Kaha Ja Rahi Ho

Pati: Kaha Ja Rahi Ho

Patni: Aatmhatiya Karne

Pati: To Itna Make-Up Kyu Kiya Hai???

Patni: Kal Subha Paper Mein Photo Nahi Ayega Kya Aap Bhi Samajte Nahi Na

by Pak101.com (few years ago!)
Biwi ek dum khush hoke

Biwi ek dum khush hoke :"Kya baat hai jee,aaj to meri photo pe photo kheenche ja rhe ho
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Husband bola :kuch nhi pagli,aaj mere sarr pe wild life photography ka bhoot sawar hai

by Pak101.com (few years ago!)
Najomi

Sardar's Daugher: Abba Kal Hamary ghar se 1 banda kam ho jayega
.
Dosre din larki ghar se bhag gayi
.
Sardar: Larki ne kaam tu acha nahi ki…….. Par thi wo Najoomi

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Pathan got jo telenor call centre

Pathan got job in a telenor call centre. Customer: telelenor sim blocked what to do?

Pathan: dont take tension remove telenor & put warid sim. Thank you for calling ufone

by Pak101.com (few years ago!)
Tezi se garri chalate ho

Major Rohail: Jab tum itni tezi se garri chalatey ho
To mujhe bohat darr lagta hai.
Driver: Major Sahab aap b meri tarha ankhen Band
kar liya kro.

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Pathan 2 Sardar:

Pathan 2 Sardar:
Maine Aisa Mashroob Banaya Hai
Jise Peete He Insan Such Bolne Lagta Hai.
Tum Pee Kar Dekho.
Sardar (Mashroob Pee Kar):
Aakh Thoo, Yeh To Tail Hai.
Pathan: Dekha Tumne Such Bola,
Yeh Waqai Tail Hai.

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Police station chalte hain

Boy: Chalogi
Girl: Kaha.?Boy:
Jaha Tum Kaho
Girl:Police Station Chalte Hai,
Boy: Lo Batao Ab Apni Behen Se
Mazak Bhi Nahi Kar Sakta

by Tanveer Hussain (few years ago!)
I hold ur hand

Boy : Can I Hold Ur Hand ?
Girl : NoO
Boys : Why sOo ?
Girl : B’coz It Hurts When U Leave It.. :/ :/

by hearthackervsgirls (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

A Young Naval Student

Due To Rain No Match

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook