Hathory se dukan kholi
Admi;aj kal tera bhai kia karta hai,
Dost;aik dukan kholi thi par ab 6 maah se jail me hai,
Admi;wo kiun?
Dost; dukan hathory se kholi thi.
by Sabir shah (few years ago!) / 918 views
Similar Jokes
Peer:Bata agr koi Mannat
mangni ha to bta do.
Mureed:Plz mujhe phir se
unmarried wail zindagi day
dein.
Peer:Beta ‘Mannat’maango
‘Jannat’na maango..
by itrat batool (few years ago!)
Sardar ki Bewi inspector se:
"Mera Showhar 1 haftay pahly bazaar se aalo lany nikla owr abhi tak ghar wapis nahi aya"
.
Inspector bhi sardar tha, bola: To Bahn jee kuch owr paka lo !
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan Apne 1 Saal K Bache Ko Hosptal Le Kr Gya
Dr: Isko Koi Sakht Cheez To Nai Khelai?
Pathan: Nai Kal Yeh Bohat Ro Rha Tha To Bas 1 Chutki Naswar Di Thi ;->
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Pathan shop pe ja k: aik kilo bhains ka dudh de do.
Shop keeper: tmhra brtan chota hai.
Pathan: acha bakri ka de do..
by hearthackervsgirls (few years ago!)
1st sardar yeah bacha tumhara kia lagta hai
2nd sardar:yeah mera door ka bhai hai
2nd sardar:door ka mein samjha nahin
sardar:iss k orr mere beech 8 behan bhai orr hai
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher: Agar dharti pe pani na hota to kya hona tha.
Bania ka beta: Hum to kangaal ho jate. Mera bapu milk me kya milata?
by Pak101.com (few years ago!)
Santa:-banta tum kyon ro rahe ho?
Banta:-dekho ye haathi mar gaya.
Santa:-ohh,kya wo tumne pala tha.
Banta :-nahin,per mujhe iski kabr khodne ka kaam mila hai.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Husband biwi se Phone par: "Kiya pakaya hai aj khanay mein?"
Biwi (ghussay se): "Zeher"
Husband: kha kar so jana, mein dair se aonga.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Larki BoyFriend Ki Qabr
Per Ro Rahi Thi
Molvi: Q Roti Ho
Larki:Bechara KISS Mangte
Mangte Mar Gaya.Mgr Main
Ny KISS Nahi Di
Molvi: Tum Muje De Do,Main
Parh K Bakhsh Don Ga.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Sardar:
Mere bache hun ge to 1 ko karachi aur ko Lahore chor aaunga
2Admi:woh Q?
kal TV per beta rahe the k bachon k darmiyan waqfa zarooi hai.!
by hearthackervsgirls (few years ago!)