Amitabh Bachaan In Kaun Banega
Imagine: Amitabh Bachaan In Kaun Banega Crorepati:Who Is The Chief Minister Of Gujraat A) Laloo Prasad Yadav B) Nitish Kumar C) Mayawati D) Narendra Modi
Sonia Gandhi: Narendra modi.
Amitabh Bachaan: Lock Kar Diya jaaye???
Sonia Gandhi: Lock kar Diya To main Apako 2 Crore Doongi.
by Pak101.com (few years ago!) / 1026 views
Similar Jokes
Santa=matlbi dost se bach kr raho. Banta=magr
matlbe dost ka pta kaise chalega.
Santa=simple,sare dosto ko msg karojo reply na de
samjah lo wo hi matlbi hai.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Bahen ki vidayi me uska chhota bhai-
Papa:Didi ro rhi h jijaji to nhi ro rhe?
Papa-Beta,didi to gate tak royegi,lek in jijaji zindgi bhar roynge
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar Writing His Diary :
My Sister Had A Baby This Morning.
I’Ve Not Heard That Its A Boy Or A Girl.
So,I Dont Know
Whether I Am Uncle Or Aunty.
by Pak101.com (few years ago!)
A Chinese couple Mr & Miss Hua got twins without marriage.
What did they named them?
They named them as 'Jo-Hua', 'So-Hua'
by Mohammad Ali (few years ago!)
Ab Karachi se sirf 20 km door…
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Saima Rediency
4 or 5 kamroon k luxury Apartment.
Stand by Generator or Kushada
Car parking….:-)
by A. Sami (few years ago!)
Wife- i will die.
Husband- i will also die.
Wife- Why do you want 2 die?
hasband- bcoz ma itni khushi bardasht nahi kar sakta
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Sirf Ye Na Socho K Har Guzrta Din
Mout Ki Taraf Jata Ha.
Balkay Ye Bhi Socho K,
Har Guzrta Din Shadi K Din Ko Qarib Lata Ha.
.(‘,’)>
<)(
_//_ O Teri Khair
Ye Tou Menay Socha Hi Nahi :-P
Hat Ja Yar Tayari Karnay Day.
by Mazhar Khan (few years ago!)
Man to pandit-phir se ladki hui hai naam bataiye
pandit-pehli ladki ka naam kya hai
man-neha
pandit-toh iska naam rakhdo "ek aur neha"
by Pak101.com (few years ago!)
Ek Pathan Mobile Franchise Mein Job
Interview K Liay Gaya
.
First Question K Answer Pe He Usko
Maar K Bhaga Diya Gaya.
.
Quiz: Which Is The Most Popular
Network?
.
.
Pathan: Al-Qaeda
by Aurangzeb Khan Tunio (few years ago!)
Ek sheikh doctor k pass gaya or bola
k ghar ja ker mareez check karnay k kitnay pesay logay?
Doctor:300 rs.
Sheikh:chlain doctor sahab.
Ghar puhanchay to docor ne pocha k mareez kahan hai?
Sheikh: mareez koi nahi hai,
Taxi wala 500 mang raha tha
by hearthackervsgirls (few years ago!)