College ki girls ne strike ki

College ki girls ne strike ki.BOys ne bhi unka sath diya.
Girls ne zor se kaha “hamari mange”.Boys ne piche se kaha “SINDUR se bharo”.

by Pak101.com (few years ago!) / 930 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Shahid afridi

Jeeti howi bazi to har koi jeet leta hai

misbah

jo hari bazi jita de use shahid afridi kehte hain

by Sabir shah (few years ago!)
Nya sipahi(inspector se):

Nya sipahi(inspector se): Sir,ye bilkul galat haiki mein us chor se der gaya tha

Inspector: To tum us gaadi ke piche kyun chupe the?
Nya sipahi: Ji weh to mein kutta dekh kar chupa tha

by Pak101.com (few years ago!)
1 ameer larki ko exam me

1 ameer larki ko exam me garib Family pr mazmun likhne ko kaha gya!

Mazmun:
1 garib khandan tha,Bap garib,maa garib,bachy garib!
Ghar me 4 nokar the wo b garib
Car b tuti phuti B.M.W thi!
Bachon k pas purane iPhone thy!
Ghar me 4 2nd hand AC the!
Sara Khandan bari mushkil se aish kar raha tha...

by hearthackervsgirls (few years ago!)
I m not married

SANTA Ur Son Is Dead
After Hearng dis
Santa Jumps Frm50th Flor
35Flr He Realizs:I Dont Hav Son
20Flr:I m Not Marrid
&
3rdFlr:SHIT I m Banta

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Baal vivah

Bankelal k sir pr sirf do hi baal the. ek baal ne dusre baal se kaha - "kyu n hum log vivah kar le or population badaya jaye?" dusra baal bola- "tumko pata nhi hai ki BHARAT me BAAL VIVAH par pratibandh hai."

by Pak101.com (few years ago!)
pyar kerna nahi ata

Wife: Tumhe pyar karna nahi aata

Husband: To kya ye bacche internet se Download kiye hai?

Wife: Nahi ye to tumahare dost ke PEN DRIVE se liye hai!

by hearthackervsgirls (few years ago!)
cousin ki shadi

BOSS:15 din ki chuti q chahiye?
pathan:cousin ki shadi he.
boss:cousin ki shadi me15 din chuti q?
pathan:cousin ki shadi mujse ho rahi he . . . .

by hearthackervsgirls (few years ago!)
mera paisa nikal

Thief with knife: Tera paisa nikal!
Man: Do you know who I am? I am a corporator.
Thief: Acchha? To phir MERA paisa nikal!

by A. Sami (few years ago!)
Lion 1 Buirya Se

Lion 1 Buriya Se:
Main Tera Khoon P Jaun Ga
Buriya:
Pena Hai To Kisi Jawan Mard Ka Pi
Uska Khoon Garam Hoga
Sher: Nahi,Mera Aj Cold Drink Peny Ka Mood Hay.

by Pak101.com (few years ago!)
what will u give me as reward

Boy: what will u give me as reward if i climb Mt.Everest? Girl: A push.

by khalid hussain (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

Due To Rain No Match

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook