College ki girls ne strike ki
College ki girls ne strike ki.BOys ne bhi unka sath diya.
Girls ne zor se kaha “hamari mange”.Boys ne piche se kaha “SINDUR se bharo”.
by Pak101.com (few years ago!) / 930 views
Similar Jokes
Jeeti howi bazi to har koi jeet leta hai
misbah
jo hari bazi jita de use shahid afridi kehte hain
by Sabir shah (few years ago!)
Nya sipahi(inspector se): Sir,ye bilkul galat haiki mein us chor se der gaya tha
Inspector: To tum us gaadi ke piche kyun chupe the?
Nya sipahi: Ji weh to mein kutta dekh kar chupa tha
by Pak101.com (few years ago!)
1 ameer larki ko exam me garib Family pr mazmun likhne ko kaha gya!
Mazmun:
1 garib khandan tha,Bap garib,maa garib,bachy garib!
Ghar me 4 nokar the wo b garib
Car b tuti phuti B.M.W thi!
Bachon k pas purane iPhone thy!
Ghar me 4 2nd hand AC the!
Sara Khandan bari mushkil se aish kar raha tha...
by hearthackervsgirls (few years ago!)
SANTA Ur Son Is Dead
After Hearng dis
Santa Jumps Frm50th Flor
35Flr He Realizs:I Dont Hav Son
20Flr:I m Not Marrid
&
3rdFlr:SHIT I m Banta
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Bankelal k sir pr sirf do hi baal the. ek baal ne dusre baal se kaha - "kyu n hum log vivah kar le or population badaya jaye?" dusra baal bola- "tumko pata nhi hai ki BHARAT me BAAL VIVAH par pratibandh hai."
by Pak101.com (few years ago!)
Wife: Tumhe pyar karna nahi aata
Husband: To kya ye bacche internet se Download kiye hai?
Wife: Nahi ye to tumahare dost ke PEN DRIVE se liye hai!
by hearthackervsgirls (few years ago!)
BOSS:15 din ki chuti q chahiye?
pathan:cousin ki shadi he.
boss:cousin ki shadi me15 din chuti q?
pathan:cousin ki shadi mujse ho rahi he . . . .
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Thief with knife: Tera paisa nikal!
Man: Do you know who I am? I am a corporator.
Thief: Acchha? To phir MERA paisa nikal!
by A. Sami (few years ago!)
Lion 1 Buriya Se:
Main Tera Khoon P Jaun Ga
Buriya:
Pena Hai To Kisi Jawan Mard Ka Pi
Uska Khoon Garam Hoga
Sher: Nahi,Mera Aj Cold Drink Peny Ka Mood Hay.
by Pak101.com (few years ago!)
Boy: what will u give me as reward if i climb Mt.Everest? Girl: A push.
by khalid hussain (few years ago!)