Bus ne zor se dhaka mara
Santa: pata hai, bachpan mein mujhe ek bus ne zor
se dakka maar diya tha.
Banta: baap re, tu mar gaya ke bach gaya?
Santa: mujhe yaad nahi hai. main tab 4 saal ka tha
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 1042 views
Similar Jokes
Pandit : Tumhare jeevan mein 6 ladkiya aayengi.
Thambu : Wow, kya baat hai.
Pandit: Zyada khush honey ki baat nahi hai. Ek gharwali aur 5 betiya hai..
by Pak101.com (few years ago!)
Santa- V Need A Bridge In Our Village.
Minister- How,There Is No River In Ur Village?
Santa- Oh Den,We Need A River Too!
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Girlfriend: Kya shaadi k baad bi tum muje itna pyar karoge?
Funny Boyfriend: Kyon nahin? Mujhe to shadi-shuda girls bohot pasand hain.
by Pak101.com (few years ago!)
Dr. Apki bv sirf 5 ghante ki mehman hai i m sory. Husband: koi bat nai dr.sahb jb 25 saal nikal gye to 5 ghante b nikal hi jayenge
by Pak101.com (few years ago!)
Faqir:10rs dedo chai peyonga Seth:chai to 5 ki hai.....Faqir: Girl friend ko b pelaonga.....Seth:
Faqiro ne b Grl Friend banalin.....Faqir:nahi saab Girl Friend na Faqir bana dia ha :)
by Pak101.com (few years ago!)
First Day of college.
.
.
Boy sees a beautiful girl sitting right
next to
him, & he writes on paper
“i love you, do you love me ?”
.
.
She replies”No”
.
.
he didn’t give up, he rubs her answer
&
passed same paper to another girl
sitting left
to him.
And she replies”Yes”
.
.
Moral of the story is:
RECYCLE PAPER
and
save trees, save earth..:p:p
by Mazhar Khan (few years ago!)
GOLU:Yaar, mai kuch bhi karta hu to meri biwi beech me
aa jati Hai
MOLU:Yaar,tu car chala kar dekh
by Pak101.com (few years ago!)
Ek sardar doosre se keh raha hai ke “Maine
machcharo ko ullu banaya !”
Second Sardar: “Kaise?“
First says: Maine mosquito coil mere bajuke room
mein lagaya aur main apne room mein soya.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Pathan Vs Sardar
Pathan 2 sardar: Bakre ki zubaan pakai hai khao ge ?
Sardar: Main mun se nikli hui cheez nahi khata.
Pathan: To phir anda bana don
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Girl:meri skin soft hai or color fair.me kia laga k soya karun?
Docter:kundi laga k soya karo.
by Sabir shah (few years ago!)