Once Rajni was the guesy

Once Rajni was the guest contestant in KBC.

Amitabh says: Computer ji,

Rajnikantji ko pehla sawaal poochiye.

Computer: main lifeline use karna
chahta hu :P:D

by Pak101.com (few years ago!) / 1010 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Pathan Driving

Pathan Driving
On The Wrong Side Of Road

& He Became Upset
& Said==== SHIT====

aaj phir late ho gaya

saare log wapis jaa rahe hy:-)

by Pak101.com (few years ago!)
Ek kanjus k ghar mehman aaey

Ek kanjus k ghar mehman aaey hua y thay.

Kanjus: Thanda peo ge ya garam?.

Mehman: Thanda.
Kanjus: Rooh Afza ya Pepsi?.
Mehmaan: Pepsi .

Kanjus: Bottle mein peo gay ya glass me?.

Mehmaan: Glass me..
Kanjus: simple glass me ya design wala?.

Mehmaan: Design wala.
Kanjus: Lines wala ya flowers wala.

Mehman: Flowers wala.
Kanjus: Gulaab wala ya chambeli wala.

Mehman: Chambeli wala.
Kanjus: Sorry Yaar hamaray ghar me Aisa glass nahi hai.

by Pak101.com (few years ago!)
Ek Neta Ek Gaanv Mein Vote

Ek Neta Ek Gaanv Mein Vote Mangne Ke Liye Har Ghar Mein Jaa Raha Tha,

Ek Ghar Mein Ghussa Aur Ek Aurat Ko Bola,

Neta: “Chinta Na Kijiye Ab Hum Aa Gaye Hai, Ab Vikas Hoga”
Aurat Sharmate Hue Boli: “Pichli Baar Bhi Aapne Yehi Kaha Tha, Par Tab Pinky Hui Thi“

by Pak101.com (few years ago!)
Blonde to servant

Blonde to servant: Go and water the plants.

Servant: It's raining.

Blonde: So what take an umbrella and go !!!

by Tanveer Hussain (few years ago!)
chup karo khana khatay

Baap bête khana kha rahay the to betay nay kaha: Abbu….
Baap nay kaha: chup karo khana khatay waqt baat nahi kartay.
Jab dono baap beta nay khana kha lia to baap nay kaha: Beta kia keh rahay the?
Betay nay jawab dia: Abbu Salan mein makhi thi woh kha gaye hain.

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Bania's Underwear

Bania market jata hai underwear purchase karne.

Bania: Yeh kitne ka hai?

Shopkeeper: Rs 500.

Kanjoos Bania: Arey bhai daily wear dikhaao, party wear nahi.

by Pak101.com (few years ago!)
great pathan

Ek indian ny pathan ko tang karnay k lie uss sy pocha:
"Pakistanion" aur kutton me kitna farq hau?

Pathan replied: sirf "border" ka.

by kashif rashid (few years ago!)
K.G. k bache ki dukh bhari shayri:

K.G. k bache ki dukh bhari shayri: Mohabat K Nam Pe Saza Mene Payi He Gor Frmaye

Mohabat K Nam Pe Saza Mene Payi H Baki Sher Baad Me Abhi SUSU Aai he!

by Pak101.com (few years ago!)
Sardar apne GF kay paas jata

Sardar apne GF kay paas jata aur baar baar gir jata. Jub who tesre dafa girra to us ke GF kehte sardar jee aap yeh kya ker rahe hain? Sardar kehta: I am falling in luv with you.

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Sardar

A Sardar dragged out 6 people live from a burning house
Still he was sent to Jail
.
Why?
Because all of these 6 were Fire Brigade Staff

by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Pappu asked 1 question

Ek bar ek ladka samosa

Aati Thi Jaathi Thi

Shadi Se Pahle Girlfirend

A Tiger was giving wedding p..

Ek pagal dusere se

One friday night

Masjid Ke Bahar Chppal Rakhn..

Mohabbat ISHQ Pyar

Aik Din Aik Pathan Ki Apne B..

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook