Teacher Student
Teacher: She Is Kidding…
Translated In Hindi…
Punjabi:
Woh Bachey Dey Rahi Hai
by Pak101.com (few years ago!) / 956 views
Similar Jokes
Doctor to Patient : The check which u gave me has returned back.
Patient to Doctor:The head-ache for which you gave me medicine has also returned back.
by Pak101.com (few years ago!)
Police: aapki car ki accident kaise hua?
Santa: woh to mujhe bhi pata nahi hai sir. tab main
so rahaa tha?
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Bus Accident
Man Crying: Mera hath kat gaya.
Bahut dard ho raha hai.
Santa: Abey chup baith.
Wo dekh uska gala kat gaya,
Fir bhi chup-chaap pada hai..!!
by Asim Raza (few years ago!)
Boy:Suit acha pehna he
Girl:Thnx
Boy:lipstik boht achi lagai he
Girl:Thnx
Boy:make up bhi boht acha kiya he
Girl:Thnx bhaiya”
Boy: Sohni fair v nai lagdi pai.
by Pak101.com (few years ago!)
NASA Ne 3 Sardar Chand Pe Bheje
Rocket Uda,Par Aadhe Raste Se Vapas Aaya
Jab Sardaron Ko Pucha Gaya To Bole Aaj Amawas Hai,Chand To Hoga Nahi
by Pak101.com (few years ago!)
Pehlwan ki tang neeli ho gai
Hakeem:zehr phail gya h katni pregi
3 din bad dosri b neeli ho gai
Hakeem:ye b katni pary gi zehar kafi phail gya
Dono kat k plastic ki tangain lga di
8 din bad plastic ki tangain b neli ho gai
Hakeem:
Ab smjh aya,tumhari dhoti ka rang utrta hai, preshani ki koi bat nhi’
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Aik admi langrata hua hospital mai dakhil hota hai, usey dekh kar 2 doctor’s aapas main jhagrte hain,
Pahla Doctor: uski haddee toot gayi hai
Dusra Doctor: nahi us ka angootha nikal gaya hai.
Esi doran aik 3rd doctor ata hai aur kahta hai chaloo essi sai puch laitain hain, tou woh bolta hai, nahi meri too chappal toot gayi hai
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Sardar Bache Ke Report Lene Hospital Gya
Report Bohat Kharab Thi
.
Sardar Bache Se Bola
“Oy School Te School…
Tenu Ethey V Meri Izat Da Koi Kheyal Nai.” ;->
by Tanveer Hussain (few years ago!)
?1 Ladka Apni
GF K Liye
Chooriyan Le Jaata
Hai..
GF=Khud Hi Penha
Do.
Boy=Mujhe Nahi
Pata Tha Ki Itna Accha
Response Milega
Warna Mai
KAPRE
Le Aata!!
by Pak101.com (few years ago!)
Ek Phatan bank lootne gaya wahan gun dikha kar sara Paisa loot liya.
Per us k hath kuch nahi aaya.
Kyon?
Q k sare paise usne manager ko diye aur kaha: "Sare paise mere account mein jama kar do." -
by hearthackervsgirls (few years ago!)