garam pani
Wife bathroom se naha ke nikli to Santa use ghur raha tha!
Wife romantic hokar: Kuch karne ka irada hai kya?
Santa 2 thappad maar ke bola: Mere garm pani se kyu nahayi!!
by hearthackervsgirls (few years ago!) / 1036 views
Similar Jokes
Father:
Mere 4 Bachay Hain,
3 Ne MBA Kea Hua Hai Aur 1 Chor Hai
Frnd:
Jo Choriyan Karta Ha
Usay Ghar Se Nikaalte Q Nhi Ho?
Father:
Ek Wohi To Kama K Lata Hai..
by Pak101.com (few years ago!)
Banta to his new bride Preeto,
Now that we are married, do you think you will be able to Live on my small income?
Preeto: Of course dear, no trouble. But what will you live on?
by Pak101.com (few years ago!)
BBC Reporter Pathan Se:
Ye Batayien K Platform Pr
Kharay Saray Pathan Kese Maray?
Pathan: Ek Elaan Hua K Train Platform Par Aa Rahi Hai
Sab Ne Patri Par Chlang Laga Di
Reporter: Phir Aap Kese Bach Gye?
Pathan: Mein Khudkushi K Liye Patri Par Leta Tha
Ye Elaan Suna To Mein
Platform Par Ja Kr Lait Gaya
by Mohammad Ali (few years ago!)
Darya k kinaaray 2 Sardar chamach se darya mai
Dahi daal rahe thay!
Pathan ne dekha to poocha: Khocha yeh kya kar
rahe ho…?
Sardar: Hum Lassi bana rahe hain!
Pathan: Ha Ha Ha…! O pagal ka bacha, log isi liye
tum par Lateefa banatay hain…!
Itna Lassi tumhara baap piyega.Ha.ha.ha.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Miss: Aaj tum late kion aye ho? School 7 baje shuru hota hay, itni dair kion ki?
.
Kid: Miss ap mairi itni fikar mat kia karain, log shak karty hain
by hearthackervsgirls (few years ago!)
SARDAR JI SAW SOME BOYS RUNNING IN THE STREET HE ASKS ONE MAN THAT WHATS GOING ON
MAN:RACE IS GOING ON BETWEEN THESE BOYS
SARDAR:WHAT THEY WILL GET FROM THIS RACE
MAN:THE WINNER WILL GET THE PRICE
SARDAR:THEN WHY OTHER BOYS ARE RUNNING
by Pak101.com (few years ago!)
Santa Ne Apna Ghar Construct Kiya..
Construction Ke Baad Uper Wale Part Par
Color kiya,
Aur Nechay Wale Part Par Likh Diya
"SAME AS ABOVE"
by Pak101.com (few years ago!)
Parosi ka Bacha: Uncle ye lain mithaee Ammi aur Baji ne bheji hai :)
Uncle: ALLAH mubarak kare, kya khush khabri hai beta :)
.
.
.
.
.
Bache: Woh HUMSAFAR mai Ashar ko sab pta chal gaya hai na… :D
Geo Pakistani grls
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Bakra Eid Special message..
In Sallu bhaii ishtyles..... :p
VEER:
Jahan bhi gosht bhejun ga..
5 seir ek sath bhejun ga......
Wanted:
Agr ek bar me gosht bhej du..
To dubara mangne mat ana.....
Dabbang:
Hum tumhen itna gosht bhejen ge..
k tum confuse ho jao ge k...
qurbani tum ne ki ha ya hum ne......
Ready:
Tumhen bakra Eid pe 3 log zyada gosht bhejen ge..
I, Me & Myself........
Bodyguard:
Mujh per 1 Ehsaan krna..
Mujhse bar bar gosht na mangna........!!
Advance Eid mubark to all of u.........!!
by Pak101.com (few years ago!)
Ek aadmi ne apni saas k pas sanp betha dekha to sanp se bola
Meri saas ko dus lo
Sanp_
Aby kiya dus lon?
Main to khud is se Zehar EASY LOAD krwane aaya hun !
by Tanveer Hussain (few years ago!)