garam pani

Wife bathroom se naha ke nikli to Santa use ghur raha tha!

Wife romantic hokar: Kuch karne ka irada hai kya?

Santa 2 thappad maar ke bola: Mere garm pani se kyu nahayi!!

by hearthackervsgirls (few years ago!) / 1036 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Mere 4 Bachay Hain,

Father:
Mere 4 Bachay Hain,
3 Ne MBA Kea Hua Hai Aur 1 Chor Hai

Frnd:
Jo Choriyan Karta Ha
Usay Ghar Se Nikaalte Q Nhi Ho?

Father:
Ek Wohi To Kama K Lata Hai..

by Pak101.com (few years ago!)
Live on Small Income

Banta to his new bride Preeto,
Now that we are married, do you think you will be able to Live on my small income?

Preeto: Of course dear, no trouble. But what will you live on?

by Pak101.com (few years ago!)
BBC Reporter Pathan Se

BBC Reporter Pathan Se:
Ye Batayien K Platform Pr
Kharay Saray Pathan Kese Maray?

Pathan: Ek Elaan Hua K Train Platform Par Aa Rahi Hai
Sab Ne Patri Par Chlang Laga Di

Reporter: Phir Aap Kese Bach Gye?

Pathan: Mein Khudkushi K Liye Patri Par Leta Tha
Ye Elaan Suna To Mein
Platform Par Ja Kr Lait Gaya

by Mohammad Ali (few years ago!)
Dahi daal rahe thay!

Darya k kinaaray 2 Sardar chamach se darya mai
Dahi daal rahe thay!
Pathan ne dekha to poocha: Khocha yeh kya kar
rahe ho…?
Sardar: Hum Lassi bana rahe hain!
Pathan: Ha Ha Ha…! O pagal ka bacha, log isi liye
tum par Lateefa banatay hain…!
Itna Lassi tumhara baap piyega.Ha.ha.ha.

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Shak

Miss: Aaj tum late kion aye ho? School 7 baje shuru hota hay, itni dair kion ki?
.
Kid: Miss ap mairi itni fikar mat kia karain, log shak karty hain

by hearthackervsgirls (few years ago!)
SARDAR JI SAW SOME BOYS

SARDAR JI SAW SOME BOYS RUNNING IN THE STREET HE ASKS ONE MAN THAT WHATS GOING ON

MAN:RACE IS GOING ON BETWEEN THESE BOYS

SARDAR:WHAT THEY WILL GET FROM THIS RACE

MAN:THE WINNER WILL GET THE PRICE

SARDAR:THEN WHY OTHER BOYS ARE RUNNING

by Pak101.com (few years ago!)
Santa Ne Apna Ghar Construct Kiya..

Santa Ne Apna Ghar Construct Kiya..

Construction Ke Baad Uper Wale Part Par

Color kiya,

Aur Nechay Wale Part Par Likh Diya






"SAME AS ABOVE"

by Pak101.com (few years ago!)
Parosi ka Bacha

Parosi ka Bacha: Uncle ye lain mithaee Ammi aur Baji ne bheji hai :)

Uncle: ALLAH mubarak kare, kya khush khabri hai beta :)

.
.
.
.
.

Bache: Woh HUMSAFAR mai Ashar ko sab pta chal gaya hai na… :D

Geo Pakistani grls

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Bakra Eid Special message

Bakra Eid Special message..
In Sallu bhaii ishtyles..... :p

VEER:
Jahan bhi gosht bhejun ga..
5 seir ek sath bhejun ga......

Wanted:
Agr ek bar me gosht bhej du..
To dubara mangne mat ana.....

Dabbang:
Hum tumhen itna gosht bhejen ge..
k tum confuse ho jao ge k...
qurbani tum ne ki ha ya hum ne......

Ready:
Tumhen bakra Eid pe 3 log zyada gosht bhejen ge..
I, Me & Myself........

Bodyguard:
Mujh per 1 Ehsaan krna..
Mujhse bar bar gosht na mangna........!!

Advance Eid mubark to all of u.........!!

by Pak101.com (few years ago!)
Ek aadmi ne apni saas k pas sanp betha dekha to

Ek aadmi ne apni saas k pas sanp betha dekha to sanp se bola
Meri saas ko dus lo
Sanp_
Aby kiya dus lon?
Main to khud is se Zehar EASY LOAD krwane aaya hun !

by Tanveer Hussain (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

Due To Rain No Match

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook