Close Your Eyes
Boy : Why
You Did Not
Close Your Eyes
When
I Kisses You ?
.
.
.
Girl : Kaminay .. Last Time Eyes
Close Ki Thein, Tab Tu Ne Mere
Purse
Se 500 Rupy Chura Liye The
by Pak101.com (few years ago!) / 990 views
Similar Jokes
Dil to chahta hai
.
.
.
.
.
Chapal utaar k
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Boot pehn loon Sardiyan jo aa gayi hain!
by Abdul Hannan (few years ago!)
Ladki Deo laga ke Bus pe chadhi, Ladke ne comment paas kiya 'Aajkal Phinayal ka Use zyada hota hai'
Ladki boli: 'Fir bhi makkhiya pichha nahi chhodte'
by Pak101.com (few years ago!)
Lady: Mere Lips Pe
Infection Ho Gaya Hai
Doctor: Kiss Kitni Baar Karte Ho
Lady: Saal Me Ek Baar
Doctor: Infection Nahi Zung
Lag Gaya Hai
by Pak101.com (few years ago!)
Ek baar ek teacher ki posting....ek adiwasi (tribal) area ke school me ho gyi
Teacher: hello students sabse pehle mujhe ye batao
k mere aanay se pehle wale teachers kaise the.....?.
... .
.
.
.
.
.
Poori class ek saath : Madam....very delicious.
by Pak101.com (few years ago!)
Santa Apni Wife Ke Saath Dinner Ke Liye Restaurant Mein Jata Hai.
Dinner Kerne Ke Baad Waiter Aata Hai.
Waiter: “Aapka Bill Sir”
Santa: “Yeh Lo Mera Card”
Waiter: “But Sir, Yeh Nahi Chalega, Ye Toh Ration Card Hai”
Santa: “Toh Phir Bahaar Kya Majaak Mein Likha Hai All Cards Are Accepted.”
by Pak101.com (few years ago!)
Hindi teacher asks."Kaal kitne prakaar ke hote hain.
Sardar child,"5 prakaar ke: Local kaal, STD kall, ISD kall, missed kall and satsiriakal.
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar orders pizza.
Waiter: Sir shud i cut it into 4 pieces or into 8 pieces?
Sardar: 4 hi karde 8 khaye nahi jayenge nikki
Sardar to Girlfriend= Darling main tum se shaadi nahi karsakta gharwale mana karrahe hai. Girlfriend= Tumhare ghar me kaun kaun hai. Sardar= 1 biwi aur 3 bacche
by Abdul Hannan (few years ago!)
Ek lady apne boyfriend ke sath ghum rahi thi ke itne me uska husband aa gaya or bf ko marne laga
Lady- Maar gadhe ko, apni biwi ko to gumata nahi dusron ki biwi ghumane le aate hai.
( itne me bf ko josh aaya or wo hsbnd ko marne laga )
lady- maar sale ko, na khud ghumane le jata hai na kisi or ko ghumane deta hai. :)
by Raju (few years ago!)
Boy to Girl: Tum Ro Kyun Rahi Ho…?
Girl : Mery Marks Baht Kam Aye Hain
Boy : Kitne Aye Hain…?
Girl: Sirf 90%
Boy: O Khuda ka Khauf Karo Bibi
Ene Numbran Vich Tey 3 Munde
Pass ho Jande Ne……..
by Mazhar Khan (few years ago!)
Patient to doctor: aap ki nurse ka hath lagtey hi mein theek hoogaya
Doctor: Jee janta hoon thapper ki awaaz yahan taka ayi ha!!
by hearthackervsgirls (few years ago!)