Sardar bank mein 1000 rupeya jama krany gaya
Sardar bank mein 1000 rupeya jama krany gaya,Cashiar bola janab ye hazar rupeya to nakli hai”Sardar:jama mery acount wich hone ne tenu koi takleef?
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 874 views
Similar Jokes
Sardar 2 doctr: Mujhe 1 problem hai
DR: Kya?
Sardar: Baat karte waqt aadmi dikhai nahi deta
Dr: aisa kab hota hai?
Sardar: Phone karte waqt
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Son: Papa sab log Shadi kar k Pareshan hain to Shadi kyon kartay hain?
Papa: Beta Aqal badaam khany se nahi,,, Thokar khanay se aati hai.
by Pak101.com (few years ago!)
Mard zyada sharif hain ya aurtain ?
Pathan
Ans. Mard
Q k Mardon Main
UMar Sharif
Nawaz Sharif
Shehbaz Sharif
HaMza Sharif
Jab k aurton Me sirf
Babra Shrif
aur
Amna Sharif
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Son: Aj accident hua, uff marte marte bach gya,
Dad: Tumhari he galti ho gi,
Maa: mera beta, thek to hai na tu?
Sis: bhai koi chot to nahi ayi?
Bro: yaar dihayan se chalaya kar,
Lover: Tume mera zara bhi khayal nahi?
Frnd O shit, biryani khate khate reh gye
by Pak101.com (few years ago!)
Wikipedia : I know all
Google : I have all
Internet : Without me Google is nothing
Computer : Without me internet is of no use
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
KESC : Sub ka baap kon.
by Pak101.com (few years ago!)
Insan sub se zyada mafi kis se mangta h?
BOSS k samne?
WIFE k samne?
GIRL Frnd k samne?
Nahi?
?
?
Phir
?
?
Bhikari k samne
"Maff Karo Baba,Aage Jao.....
by Pak101.com (few years ago!)
A husband said this to his wife :
If Jannah was a flower?
I would pick it for you?
If Jannah was a bird?
I would catch it for you?
If Jannah was a house?
I’d build it for you, but?
Since Jannah is a place?
no eye has ever seen?
I make dua for Allah?
to reserve it for you?
by A. Sami (few years ago!)
Husband: Agar tumhe kuch ho gaya to mein Pagal ho jaaunga.
Wife: Doosri shaadi to nahin karogey?
Funny Husband: Pagal ka kya hai, kuch bhi kar sakta hai..
by Pak101.com (few years ago!)
Sir :ap dost ko 500 do aur 200 us ko zaroorat hon wo ap ko kitne waqas de ga.
Studend:aik rupee bi nai
sir:galat
student:sir ap in begairto ko nai jante
by Sabir shah (few years ago!)
Teacher: Humey garibon k sath pyar se paish aana chahiye.
Student: Acha ab samjh me aaya.
Teachr: Kya?
Studnt: Yahi k papa aksar Padosan ko galay q lagate hain.
by Mazhar Khan (few years ago!)