A husband said

A husband said this to his wife :
If Jannah was a flower?
I would pick it for you?
If Jannah was a bird?
I would catch it for you?
If Jannah was a house?
I’d build it for you, but?
Since Jannah is a place?
no eye has ever seen?
I make dua for Allah?
to reserve it for you?

by A. Sami (few years ago!) / 899 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

1 Building k 100th Floor par 3 Dost rehte the.

1 Building k 100th Floor par 3 Dost rehte the.

1 din Lift khrab thi, Unhon ne Sirrhiyon se uper janey ka faisla kiya.
Boriyat se bachney k liye ye Decide kiya k

1st Friend kisi Jung ki story sunaye ga,
2nd koi Funny story, aur
3rd koi Sad story.

1st ne Jung ki story sunai aur 50 floor tak pohanch gaye,
2nd ne Funny story sunai aur wo 99 floor tak pohanch gaye,

Phir 3rd Sad story sunaty houy rony lga aur kaha k GADI DI CHABI FLAT VICH REH GAI A

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Sir Neeche Kar K Faansi De Do..!

Inspector To Banta:
Faansi Se Pehle
Bata Teri Antim Ichha Kya Hai?

Banta:Mere Pair Upar Aur
Sir Neeche Kar K Faansi De Do..!

by Pak101.com (few years ago!)
Lady to Doctor

Lady to Doctor:

Mera Beta Motor Cycle Se Gir Gaya Hai.

Doctor:I Can't Understand Urdu, Talk to Me In English.

Lady: My Londa Gironda from Hero-Honda.

by Pak101.com (few years ago!)
operation se phely doctor

operation se phely doctor ny phloon k haar mangwaey....

mariz: ye kis k liye.

doc: mera 1st operation he agar kamiyab hua to mery liye warna tumhary liye:P

by Pak101.com (few years ago!)
student life


Agar Question paper tough lagy
Ya samaj mai aye tu
Ek gahri saans lo, owr zor se chilawo:
.
.
"Kameeno fail hi karna hai tu exam kion laity ho…"

by inayat khan (few years ago!)
Nend ati hai

Neend aati hai to Khuab aata hai,
Khuabon main Ek Larki aati hai,
Larki k peechy uska Baap aata hai,
Phir Na Neend aati hai, Na Khuab aata hai.

by Tanveer Hussain (few years ago!)
It’s Fast Food!

Sardar To An Pathan:
If Paratha & Pizza Is Dropped From A 90 Feet Building,
Which Will Reach Da Ground First?

Pathan: Pizza, Bcoz It’s Fast Food!

by Pak101.com (few years ago!)
Teacher Mehnat Karoge

Teacher Mehnat Karoge To Kuch Banoge

Sant-Teacher Hamra
Gadha To Itni Mehnat Karta Hai

Magr Wo Ab Tak Kuch Nahi Bana ...;-

by Pak101.com (few years ago!)
Main aur meri girlfriend

Santa:main aur meri girlfriend shaadi kar rahe hain.
BANTA: wow kab?
SANTA: meri 7 dec ko aur uski 13 jan ko.

by Pak101.com (few years ago!)
ABE KYA Bak Raha Hai

ABE KYA Bak Raha Hai ? ?
An unmarried man wrote his status on Facebook as:
.
"Wanted wife"
.
... .
2 gals liked it

And 140 men commented
"Meri leja":-D:-P

by Pak101.com (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

A Young Naval Student

Due To Rain No Match

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook