Camera Man
“Aj Ky Bachay”
Camera Man Studio Mei Chotay Bachay Se:
Meri Traf Deko Beta Es Camere Se Kabootar Niklega
Bacha:
Focus Adjust Kar Beta Jahalat Ki Batain Na Kar
by Mohammad Ali (few years ago!) / 875 views
Similar Jokes
Aik kutta doosray se:
Oye aaj kal jahan rush ho wahan se nikal jaya kr.
Doosra: Kyon?
Pehla: Salay, agr dhamaka hogya tu insanon ki moat maray ga.
by Sohaib Tariq (few years ago!)
Masterji: kal school kyu nahi aaya. Santa: Gir gaya tha or lag gayi. Masterji: kahan gire, kahan lagi? Santa: Takiye pe gira tha aur AANKH lag gayi..
by hearthackervsgirls (few years ago!)
10thClass Student:- I want to Fail in 10th.
Friend:-Dad said If I got 80+ than Science
if less than than Arts
If I fail than I hv to "Marry"
by Pak101.com (few years ago!)
Boy n Girl in a HOTEL
Boy: I Love U
Girl: I dont Love U
Boy: Think again?
Girl: I told u No
Boy: Waiter,Bring seperate bills for us. Girl : i Love u 2
by Pak101.com (few years ago!)
Papa to Santa: Teri class vich sab to mehanti bacha kon hai?
Santa: Mein han ji.
Papa: Oh kaise ?
Santa: Ji baki sab bache araam naal chairs te baithe rehnde ne te mein bench te khada rehnda haan ji.
by Mohammad Ali (few years ago!)
Chhote: Tujhe pata hai main aaj girl friend se milunga
Bade: Kya baat kar raha hai, teri bhi girl friend hai !
Chhote: Haan, Aur mujhe shaam ko badminton court jaana hai.
Bade: Badminton court kyun?
Chhote: Waha net hota hai na… isiliye
Bade: Abe net ka kya karega…
Chhote: Girl firend se milunga na, usne bola tha, aaj shaam ko 4 baje Net pe milte hain… hahaha
Bade: Bakwas band kar!
by Pak101.com (few years ago!)
Mamu -Bhai, apnay ko char mahinay mein tamil sikhna padega. Kuch upay batao.
Munna bhai -Tamil kyun, aur char mahinay ka kya chakkar hai?
Mamu -Meinay ek tamil baccha adopt kiya hai, aur woh char mahinay mein bolne lagay ga.
by Pak101.com (few years ago!)
Mat kar dost apni girl friend se itni mohabbat,
Woh aankhon se war karti hai,
Maine dekha hai uski aankhon me,
Woh mujhse bhi pyar karti hai
by Mazhar Khan (few years ago!)
1 moti aurat docter se: suna hai khelne se motapa kam hu jata hai ,magr mujhe kiu farq nai para .
Dr:ap konsa khail khelti hu?
Moti:yassu panju.
by Sabir shah (few years ago!)
Teacher: Agar Main Tumhari Ammi Hoti, To Tumhain 2 Din main Sudhaar Deti...
Student: Main 2,3 din Main Abbu se Mashwara Kar k Batata Hon! :-)
by Pak101.com (few years ago!)