Dil Cheer Ke Dikhaun
Dil Cheer Ke Dikhaun, To Dard Dhondh Na Paaogay,
Dil Cheer Ke Dikhaun,
To Dard Dhoondh Na Paogay..
Kiyunke Dard To Mere Daant Me Hai.
by Mazhar Khan (few years ago!) / 992 views
Similar Jokes
Examiner: Tell Me The Name Of This Bird By Seeing Its Legs Only?
Sardar: I Don’T Know. Examiner: You are Failed, What’S Your Name? Sardar: See My Legs & Tell My Name
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Ques:Ghurbat ki intha kya hai?
Ans: Jb 1 larki 2 rupay mein kiss dene ko tayar ho
‘
‘
‘
‘
Aur aap k pass 1 rupay ho…!
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Polio team darwazay pe ai
Pathan: begum Bandooq or kartoos kahan hen.
Polio team bhagi
Pathan ne awaz di: Ruko ye humare bachon k naam hen
by Pak101.com (few years ago!)
Pakistani: Mera beta bada ho raha hai. Voh sweet girlfriends ke sath bahar ghoomne jana pasand karta hai.
Indian: So sweet, mera beta to tumare bete se kahin aage hai, voh sweet girlfriends ke sath ghar ke andar rehna pasand karta hai.
by Pak101.com (few years ago!)
Angrejo Ka 1 Month Ka Festival Chal Raha Tha Jismein Wo Non-Veg Nahi Khate.
Unke Mohalle Mein Santa Rahta Tha Jo Daily Chicken Banakar Khata Tha.
Chiken Ki Khushboo Se Preshan Hokar Angrezo Ne Paadri Se Shikayat Ki.
Paadri Ne Santa Ko Bulaya Aur Samjhaya Ke Tum Christian Dharm Savikaar Kar Lo.
Santa Maan Gaya.
To Paadri Ne Santa Par Holy Water Chhidakte Hue Kaha: “You Born As A Sikh Now You Are A Christian”
Next Day Phir Santa Ke Ghar Se Chiken Ki Khushboo Aayi To Sab Angrej Uske Ghar Gaye To Dekha
Santa Chiken Par Holy Water Chhidak Raha Tha Aur Kah Raha Tha
Santa: “You Born As A Chicken But Now You Are Potato“
by Pak101.com (few years ago!)
American : "our dogs find bombs"
Japanese : "our fish play footballs"
Pakistanis : "ye to kuch bhi nahi hamaray to gadhay bhi sms parh laitay hain"...
by Shak143 (few years ago!)
ISHQ Me DOLAT Sari Na Luta Dena..
Mummy Papa Ka Maan Mitti Me Na Mila Dena..
Ghar Se Jo Mily Hen Paise Sabzi K Liye Beta,,
Bazar Ja K Girlfriend Ka RECHARGE Na Kera Dena..
by Pak101.com (few years ago!)
Lady to Dr : Mera beta motorcycle se gir gaya.
Dr. : I don’t know hindi, please talk in English.
Lady : Sir I no speak English.
Dr. : Try please.
Lady: My londa gironda from hero honda.
by Abdul Sami (few years ago!)
Papu:"Mujhe Dog Food lena hai..
.
.
SALES GIRL:"Kya apke pas Kutta
hai.. ??
. Papt:"Ha ghar pe hai..
.
SALES GIRL:"Sorry! Store policy
hai ke zarurat dekh kar item
sale karo..
. NEXT DAY papu:"Mujhe Cat Food
lena hai
.
SALES GIRL:"Sorry Sir pehle Billi
la ke dekhao..
. 3 din bad Papu bag le ke store
aya aur bola:"Bag me hath dal
ke sabot dekh lo..
.
SALES GIRL hath dal ke boli:"Koi
Garm, Geeli aur Mulayum cheez hai Kya hai..??
.
Papu:"Ye meri Potty hai, aur
mujhe aaj
"TOILET PAPER" lena hai.
by Pak101.com (few years ago!)
Girl: Have You Seen My Identical Twin Sister Any Where????
Santa: Not At All
How Does She Look Like!!!
by Pak101.com (few years ago!)