9 bando ne mara
SARDAR: Muje 9 Bando Ne Mara,
GURO: Phir Tu Ne Kia Kya?
SARDAR: Maine Kaha Agar Himat Hai To 1 Ek Kar
K Ao
GURO: Phir
SARDAR: Phir Sab Ne Bari Bari Maara.
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 942 views
Similar Jokes
Santa: My Father Dug The Suez Canal.
Banta: That's Nothing, Have You Heard Of Dead
Sea?
Santa: Yes, I Have.
Banta:My Dad Killed
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Ek Bahut Bada Doctor Mental Hospital Mein Round Ke Liye Jata Hai,
Wahaan Pagalon Ka Checkup Karte Hue Usne Ek Pagal Ko Dekha Jo Chup Chaap Baitha Tha
Doctor Ke Man Mein Na Jane Kya Aya Usne Paagal Se Puchha
Doctor: Tum Pagal Kyun Hue?
Pagal Rote Hue Bola: Maine Ek Vidhva Se Shaadi Ki, Par Uski Ek Jawan Beti Thi Usko Dekh Ke Mere Baap Ne Us Se Shaadi Kar Dali,
Aise Meri Wo Beti Meri Maan Ban Gayi, Fir Un Ke Ghar Beti Hui, To Wo Meri Bahan Hui Magar Main Uski Naani Ka Pati Tha,
Is Liye Wo Meri Nawasi Bhi Hui Isi Tarha Mera Beta Hua Jo Apni Daadi Ka Bhai Ban Gaya Aur Main Apne Bete Ka Bhanja,
Aur Mera Baap Mera Damaad Ban Gaya, Aur Mera Beta Apne Dada Ka Sala Ban Gaya Aur
Doctor Cheekhte Hue: Abey Chup Kar Sale Mujhe Bhi Pagal Kerega Kya?
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan: Mai Meenar-e-pakistan ko sar par utha kar Peshawar le ja sakta hon.
.
Hazaron log ekathay ho gaye
.
Pathan: Bas ese utha kar mairy sar par rakho tum !
by Mohammad Awais Rashid (few years ago!)
Ek Pathan hamesha Apne Mobile Ke Saath 1 Scissor Rakhta Tha,
Kisi Ne Poocha??
“Khan Saab Ye Konsi Science Hai ?”
Pathan: : O Yaara Kabhi Kabhi Call Katna Bhi Par Jata Hai Na.
by Mohammad Ali (few years ago!)
Ek ladki 18th floor se gir padi..
.
13th floor pe 1 ladke ne catch
kar liya or pocha mujhse pyar
karogi..
.
Ladki:" no,, Ladke ne usey chhor
diya 9th floor pe 1 aur ladke ne catch kiya or pucha mujhe kiss
karogi.. .
Ladki:" no, Usne b chhor diya.. .
Ladki cheekhen marti hui 1 aur
chance ki dua karne lagi.. .
.
3th floor pe aate aate Pappu ne
catch kar liya.. .
Ladki foran boli:" mai tumse
pyar bhi krungi aur kiss bhi
karungi" . Pappu ne usey foran chor diya or
bola Pappu:"
Characterless girl,
Isse accha to tu mar jaye "Main sareef banda hu ye galat
kaam hargiz nahi
by Pak101.com (few years ago!)
Do memon hotel mein aik dusre ko mile...
4 din baad dono mar gaye...!
Wajah kya thi...?
Woh 4 din aik dusre ko dekhte rahe.. Ke khana kon mangwaye ga...?
by Pak101.com (few years ago!)
Dr:tm shadi shuda ho?
Sardar:han humara shadi aurat se huwa hai.
Dr:bewakuf kia mard se shadi hoti hai.
Sardar:han hamara behan ka huwa hai na.
by Sabir shah (few years ago!)
Sardar ko khawab me kisi ne qatal kardia
subah sardar ne apna hbl ka acconut band kara dia. Q k jahan khawab wahan hpl aur hbl khawabun ko tabeer me badal sakta hai.
by Sabir shah (few years ago!)
Bap: Aaj Mera Bacha Upset Q He..??
Beta: Mai Apko Nai Bata Sakta
Bap: Mujhe Apna Dost Samjho Yar
Beta: Yar Teri Bhabhi Nraz Ho Gai He
by Aurangzeb Khan Tunio (few years ago!)
Sardar:o bike kiun teez kar di hai?
Pathan:break fail ho gai hai is se pehay k accident ho jae jaldi ghar punch jate hain.
Sardar:shabash aur teez kar.
by Sabir shah (few years ago!)