Choori ka phal hamesha karva Hota hy
Anti Misba-
Beta choori krna buri baat hy
Choori ka phal hamesha karva
Hota hy
Bubbli-
Lekin ami jan mera AMROOD
To metha tha
by hearthackervsgirls (few years ago!) / 828 views
Similar Jokes
Besa:abu idher aao.
Maan:besa abu ko izat se bolte hain
beta:abu izat se idher aao
by Sabir shah (few years ago!)
Boyfriend: Main Tumhe Kab Call karun???
Girlfriend: Jab Tum Chaho Tab.. :D
BF: Kal Main ne Call kiya tha..!! GF: Acha.. Par Utni jaldi nehi uthti Main.
... BF: Hmm.. To Main kal 11 Baje Call Karunga ?!
GF: Nahi, tab to Papa Ghar pehonge..
BF: To 3 Baje Call Karta hoon..
GF: Nahi, tab to Lunch ka Time hoga Na..
BF: To phir 5 Baje???
GF: Nahi, Tab to favorite Serial dekh rahi Hungi..
BF: To Raat ko Call karuga..??
GF: Nahi, Raat ko sab Waapas Ghar hote Hain..
BF: To Main Aakhir Call kab karun ???
GF: Jab Tum Chaho Tab.. :P
by Pak101.com (few years ago!)
ak KANJOOS ak admi ko hotle lay gaya.
to KANJOOS osay bar bar ak ak glass pani ka la
kar pelata hai.
ADMI tang ho kar KANJOOS say.
bhai sahab tori se roti lay ao halaq main pani panse
gaya hai.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
1 choti bachi dukandar sy: uncle jab main bari
ho jaon gai to ap muj say shadi karin gay
Dukandar: mazak sy han,
bachi ; to ap apni hony
wali wife ko choklate nai 2 gay??
OO TERI
by itrat batool (few years ago!)
Santa: hello Police station
Police: ha boliye kya hua??
Santa: mujhe dhamki bhare phone aa rahe hai..
Police: kaun kar raha hai??
Santa: telephone companywale kehte hai ''bill nai bhara toh kaat denge''
by Pak101.com (few years ago!)
1 Pathan Pilot Jahaz Land Karne Per Bohat Khush Hua:
Neeche Staff Ne Usey Hatho Hath Dhar Lia Aur
Airman Uski Wardi Utarne Main Help Karne Laga.
Pathan Fakhar Se: Aaj Maine India K 2 Jahaz,
1 Aabdoz ko Mara Hai.
Airman: Lekin Sir G Aapne 1 Ghalti Kardi
Pathan: Wo kia?
Airman: Bus Aap Ghalti Se India Land Kar Gaye Hain.
by Abdul Hannan (few years ago!)
Aik Memon Apni Bv Ka Sadqa Utarta Hay
10 Rs Ka Or Us Main
90 Dal Kr Mobile Card Load Kar Leta Hay
Bv Pochti Hy Ye Kya Kia?
Memon:
Sadqa Gharib Govt Ko Chala Gya
Aur Balance Meray Pas Agya.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Aik sardar sarak paar karte howe tarak se takra gia jab hosh aya to logon ne pocha ap ko gari nazar nai ayi thi.
Sardar: nazar aai thi par us pe likha tha "too lagh ja sadi khair he"
by Sabir shah (few years ago!)
Sardar K Marne K Bad 62 Yamdoot Aye.
2 Yamdoot Sawal Kr Rhe The,
Or
Baki, 60 Yamdoot..
Srdar Ko Sawal Smjha Rhe The..!!
by Pak101.com (few years ago!)
Tachr:Sabse bada pagal koun he?
Santa ka beta utha.
T:Shabash bete batao.
Beta:Jaan se maar dunga agar kisine mere papa ka naam liya to.
by Pak101.com (few years ago!)