Teachar(Pappu Se):

Teachar(Pappu Se): 2 aisi cheezo ke naam btao,
jinhe nashte me nhi kha sakte

Pappu:Sir, ek LUNCH AUR dusra DINNER !

by Pak101.com (few years ago!) / 1050 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Girlfriend ko gift dena ey

Santa: Yaar mein apni girlfriend nu gift dena hai,
ki devan?
Banta: Gold ring de de.
Santa: Koi vadi cheez das yaar.
Banta: Tan fer MRF da tyre de de.

by Tanveer Hussain (few years ago!)
kutte per mazmon likhne ko kha tha

Teacher: Oye Tumko KUTTEY par MazmoonLikh kar Laney ka kaha tha?

Pathan: Hum kya karey, jab Hum ne KUTTEY par Pen rakha tö wo Hamara tang parKaat krar bhag gaya

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Ek phatan bhari bus main


Ek Pathan bhari Bus mai ek Larki se Touch ho raha
tha
Larki: Excuse me Aap Acha nahi kar rahy..
Pathan: Itny Rush me is se acha nahi ho sakta……

by Tanveer Hussain (few years ago!)
ek pathan ki chapal

Ek Pathan ki Chappal kisi ne Chura li,

Woh Seedha Qabristan Pohancha Aur Wahan Baith kar Kehne laga:


Chor ko Kaha Dhonda Jaye 1 na 1 Din to Yahan Aayega na.

by Abdul Hannan (few years ago!)
Mere dost k paas call aai

Pathan ne apni Bhabhi ka Murder kar diya:

Police: Murder kyon kya?

Pathan: Mere dost k paas call aai woh hans hans k baaten kar raha tha.

Maine pucha kon hai? woh bola Tumhari Bhabhi.

by Abdul Hannan (few years ago!)
Y didn't U do Ur homework?

Teacher : Y didn't U do Ur homework?


Santa: I'm in d hostel,

how can i do HOME work?

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Pochna To Humara Farz Hy Na!

Pathan Ne Sardar Se Haath Milate Huay Us K Haath Per Kharish Ki

Sardar Bola: Khan Sahab Hum Aisa Nahi Hy…!

Pathan: O’Yara!
Pochna To Humara Farz Hy Na!

by Pak101.com (few years ago!)
SunoG Kaam krte waqt

Wife:sunoG Kaam krte waqt mere ko baho me mat lia karo
Tabi Kamwali boli:

Madam achhi Tarah se samjha do,mai to bol-bol ke thak gai..


by Pak101.com (few years ago!)
Dr Sahab Plastic Surgery karvane me

Dr Sahab Plastic Surgery karvane me kitna kharcha ayega

Dr:5 lakh

Sardar: Agar 'Plastic' hum de to?

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Faqeer:Baji ALLAH ke naam per paise do!

Faqeer:Baji ALLAH ke naam per paise do!

Baji:Haramkhor, sharam nahi ati, road per bheeg maangte ho..!

Faqeer:Tere 1 rupay ke liye Office khol loon..!

by Pak101.com (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

A Young Naval Student

Due To Rain No Match

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook