Meri Skin Bohat Ziada Mulayem,
Larki Doctor se:
Meri Skin Bohat Ziada Mulayem, Soft aur Sensitiv ha aur Mera Rung B Bohat Gora hai, Main Raat ko kya Laga kr Soya kron?
Doctor:
"KUNDI"....
by Mohammad Ali (few years ago!) / 921 views
Similar Jokes
Santa is raping a girl. Girl shouting,
Santa : Chillao yahan se tumhari awaz bahar nahi ja sakti,
Girl : Mujhe yakin nahi aata,
Santa : Theek hai mein yahan chillata hun tum bahar jaake suno aawaz aati hai ya nahi?
by Pak101.com (few years ago!)
Santa mango juice ka glaas le kar baitha tha
Banta aaya aur fataak se juice pee gaya.
Santa – Meri to yaar kismat hi kharab hai. Beta fail ho gaya,
biwi dost ke saath bhag gayi, ghar me chori ho gayi, nalke me
paani nahi, ghar me light nahi.
Aab juice me zehar daal ke peene ko rakha tha
aur wo bhi tu pee gaya saale!
by Pak101.com (few years ago!)
pathan ki girlfriend ne usko message
kiya “i miss u”
.
bohut dair sochny k baad pathan nay
jawaab diya:
“i student u”
by Aurangzeb Khan Tunio (few years ago!)
Kuch log dozak mein bary aram se soay huy thy
Farishta : yaar ye koon log hain?
Daroga : ye sab pakistani hain loadshading ki waja se garmi ki aadi hain .
by Pak101.com (few years ago!)
Boy 1: Larkion ko “I love you” bolny ki sab se achi jagah konsi hai?
Boy 2: Daata Darbar
Boy 1: Kion ??
.
Boy 2: Kionky wahan larkiyon ne chapal nahi pehni hoti
by inayat khan (few years ago!)
TEACHER: What is the plural of mouse ?
Pupil: Mice
TEACHER: Good, now what's the plural of baby ?
Pupil: Twins !
by Pak101.com (few years ago!)
Boy:Yar larkion ko “I love you” kehnay ki sub se achi jaga kon si hai? 2 boy:Mazaar 1Boy:woh kion? 2boy:kion k wahan unke paon mein chappal nahin hoti.
by Mohammad Ali (few years ago!)
Bus Chali Jhatka Laga Santa Ek Ladki Par Ja Gira,
Ladki Gusse Se Boli: “BadTamij, Kya Kar Raha Hai?”
Santa Khush Hote Hue Bola: “Ji, Punjab University Se B.Tech Final Kar Raha Hoon“
by Pak101.com (few years ago!)
Wat is meant by Mixed Emotion?
Ans:Ur ENEMY falls from 17th floor on ur brand new car
& u don't know whether to Laugh or Cry. :D
by dracula (few years ago!)
Husband Wife Mai Larai Hui
Husband Ghar Se Chala Gaya
Husband: Raat Ko Fone Pay Khanay Mai Kia Hai
Wife:Zehar
Husband:Mai Dair Se Aoonga
Tum Kha Kar So Jana..
by Tanveer Hussain (few years ago!)