Ek Sardar Bench par Leta howa tha
Ek Sardar Bench par Leta howa tha,
Wahan se ek Angrez guzra aur Sardar se Poocha:
Are u relaxing?
Sardar:No, I am Ranjeet Singh!
Phir dobara ek Angrez guzra aur us ne bhi yehi poocha:
Are u relaxing?
Sardar Ghussay se:
No, I am Ranjeet Singh!!
Aur yeh keh k uth gaya aur apne se kuch door Laitay huwe Angrez se bola:
Are u relaxing?
Angrez: Yes, I am relaxing.
Sardar:Thapar mar k, Kaminay tu Idher Leta hay, wahan tujhy itny log Dhondh Rahe hain
by tanveer hussain (few years ago!) / 788 views
Similar Jokes
Aik student net pe apna result dekh k:
“Mei fail? Wo b English mein?
.
.
.
.
.
That’s unpossible!
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Sardar english k paper main fail ho gaya,
He did translation:
1.Main aam admi nahi hon
I?m not a mango man
2.Sarda or garma fruit hain.
Colda & hota r fruits
3.Mujhey bhi english ati hay
English comes 2 me also
4.do ro do chaar.
give and give four.
5.Mera taluk hari pur hazara se hay
I belong 2 green pur thousanda
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Santa visits Bombay after many years. So he
shouts-"BOMBAY..BOMBAY..."
air-hostess tells him -B- silent. So Santa starts
shouting- "ombay ombay"
by Tanveer Hussain (few years ago!)
A Father was watching Fashi0n TV,
suddenly his younger Son came . , . . &
Father diplomatically said:
‘ Ghareeb larkiyan hen,kapre lene k lye b paise nhi’
Son: ‘ Is se b ghareb dekhni hai to CD hai mere pas’
by hearthackervsgirls (few years ago!)
sardar doctor se – mujhe bimari hai .
khane ke baad bhuk nahi lagti sone ke baad
nend nahi ati kaam karu toh thak jata hoon .
doctor – sari raat dhup main baitho thik ho jaoge
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Son-Jeevan Bima Se Kya Hota Hai
Baap-Beta,Bima Ek Garib Aadmi Ko Zindagi Bhar Garib Rakhta Hai Taki Marne Ke Baad Ye Amir Ho Jaye
by Pak101.com (few years ago!)
Doctor Ne Pathan Ko Samjhaya Ke Agar Wo Roz 3 Km Chale To 1 Saal Mein 50 Kg Wazan kam Ho Jaye Ga. 1 Saal Baad Pathan Ne Doctor Ko Call Ki, Doctor Sahib Wazan To Kam Ho Geya Hy Magar 1 Problem Ho Gayi Dr: What problem. Pathan:...
by Mazhar Khan (few years ago!)
1 Admi bakriyan chara raha tha
.
Pathan: Yai bakriyan kahan le Ja rahe ho?
.
Admi (gussey se): Enhain School chorny Ja raha hon
.
Pathan: Mujhe Pagal samjha hai? Aaj tu etwaar hai
by Mohammad Awais Rashid (few years ago!)
Lady Doctor:Lambi Saans Lo Aur Kuch Mahsoos Karo
.
Kid: Ok
Lady Doctor:What do You Feel Now
.
Kid: your body
Spary Is Amezing
by Mazhar Khan (few years ago!)
Pathan news paper parhtay huway:
Begum main is mulk k halaat sudhar doon ga.
BV: Pehle apni haalat to sudhar lo subha say
meri shalwar pehne ghoom rahe ho.
by Pak101.com (few years ago!)