how r u going 2 make me believe
A Philosophy Professor asked
his Students Just one question
for their Final Exams:
"How r U Going 2 make me
Believe
That
This chair in Front of U
is Invisible . . .?"
It Took All Students
1 hour to Finish d Ans. . .
Except for 1 Lazy Student
Who Took Only 5 Seconds. . !
The Lazy Student got the
Highest Score
His Answer Was:
"WHICH CHAIR?" =P
Moral:
Never Complicate Simple
Things in Life. . . =D
by Raju (few years ago!) / 1017 views
Similar Jokes
Sardar Ka Accident Ho Gya tha.
Doctor Ne Poocha:
Sardar se ke Accident Kaise Huwa hai tera?
Sardar:
O Yaar Main Morr kattan Laga Se,
Te Aggay Morr Hi Ni Hondaa se
by Pak101.com (few years ago!)
Sardarji opens his lunch box
in the middle of the road….why ?
Just to confirm whether he is going
to or coming back from the office
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Professor 2 Student:
Jo dusray Ko Apni Bat Na Samja Sakay Wo Gadha Hta Hai
Student:
...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.
.
Sir Kya Matlab Mai Samja Nhi....?? :P
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar:ye to kaisa machas laya hai aik teli nai jalti.
Beta:kia bat karte ho abba,1 1 teli check kar k laya hun sub jal rahi thi
by Sabir shah (few years ago!)
Solid Reason To Hate The Serial C.I.D
Lady: “Rahul Mera Bhai Tha”
Daya: “Kya? Rahul Tumhara Bhai Tha?”
Lady: “Haan, Rahul Mera Bhai Tha”
Abhijeet: “Rahul Sach Mein Tumhara Bhai Tha?”
Lady: “Haan Sir, Wo Mera Bhai Tha”
ACP: “Oh My God, Iska Matlab, Tum Rahul Ki Bahan Ho“
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher:shadi kya hai?
student:kunwaro k liye
"alpenlibe"
jee lalchaye raha n jaye..
or shadishuda k liye
"chlormint"
dubara mat puchna...
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher Gusse Mein: Pappu, tum kis liye college aate ho ?
Pappu: Vidya ke liye teacher…
Teacher: Toh class mein so kyu rahe ho ?
Pappu: Aaj vidya nahi aayi hai sir…
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan: Maa hum bara ho kr pilot bane ga
Maa: beta muje kaise pata chalega k yemere betay ka jahaz ha???…
Pathan(bara soch kr): hum guzarate waqtghar pe bombphenk dia kare ga.
by tanveer hussain (few years ago!)
Teacher:
2 Aisi Cheezo K Naam Batao Jinhe Nashte Me Nhi Kha Sakte
Sardarji: Sir! Lunch Or Dinner.
by Mohammad Ali (few years ago!)
Nurse to patient with bleeding head: Your Name?
Patient: Snta
Nurse: Birthdate?
Patient: 01-Feb -85
Nurse: Married?
Patient: No, Car Accident..
by Pak101.com (few years ago!)