Solid insult

Solid insult..:p

grl-waiter 1 bread wali roti laana..

waiter-sry mam mai kuch samja nhi..

boy-aree gaanv ki h..pizza maang rhi h.

by Pak101.com (few years ago!) / 922 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Agar Doctor Log Film Banate To Title Kya Hota?

Agar Doctor Log Film Banate To Title Kya Hota?

1. Kabhi Khansi Kabhi Dam

2. Kaho Na Bukhar Hai.

3. T.B No.1.

4. Hum Blood De Chuke Sanam

5. Kal Patient Ho Na Ho

by Pak101.com (few years ago!)
Husband drinking and said

Husband drinking and said: Tum kon ho ?

Biwi: Pagal ho gaye ho kiya?
apni Biwi ko bhee bhoul gaye Kiya?

HUSBAND: Nasha har ‘gham’ bhula deta hay.

by Pak101.com (few years ago!)
lash

Shadi k Dosre Din Baiti apni maa Se: Aaj mairi Unse Larayi Hogayi
.
Maa: Baita Shadi mai Jhagry tu Hotay Rehty hain, koi baat nahi
.
Baiti: Wo tu Theek hai Par Ab Laash ka kia karain?

by hearthackervsgirls (few years ago!)
2 Cheeje kismat walo ko

2 Cheeje kismat walo ko milti hai
1- Without Boyfrnd wali acchi
Patni...!
... .
.
.
Aur
.
.
.
2- samose ke sath xtra chatni:-p

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Sir: Samjho Tumhare paas 10

Sir: Samjho Tumhare paas 10 ladoo hain.Boy: Wo kesay?

Sir: Tu samjh tere baap ka kya jata hai.

Acha 10 ma se 5 tum ne mujhy diye baki kitny bachy?

Boy: 20 bachy.

by Pak101.com (few years ago!)
Subha k 2 kaam

Subha uth k 2 kam kar liya karo aik ye k Allah ka shukar ada kia karo k tum zinda ho.
2 detol se munh dho liya karo ta keh dosre bi zinda rah saken.

by Sabir shah (few years ago!)
Dekh teri girlfriend ko saanp kaat raha hai

Santa :- Dekh teri girlfriend ko saanp
kaat raha hai…
kuch to kar..
.
.
.
.
Banta :- Abe wo kaat nhi rha…
Uska ‘Zeher’ khatam ho gya hai to wo
RECHARGE karwane aaya hai.

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Bus Accident Man Crying

Bus Accident
Man Crying: Mera hath kat gaya.
Bahut dard ho raha hai.

Santa: Abey chup baith.
Wo dekh uska gala kat gaya,
Fir bhi chup-chaap pada hai..!!

by Pak101.com (few years ago!)
Pati Patni Ki GOD mein leta hua tha.

Pati Patni Ki GOD mein leta hua tha.

Patni: Kaisa lag raha hai ji?

Pati: Aise jaise Bhagwan shesh naag ki GodPati mein lete hon.

by Pak101.com (few years ago!)
Sardar khoti ko kiss ker rha tha

Sardar Khoti ko kiss ker raha tha.
BV dekh kar heran reh gai.
Wai tenu sharam ni aandi KANJRAA
Srdar:
Hun assi tere chakar vich purani yari te ni chad
sakday na.

by Tanveer Hussain (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

Due To Rain No Match

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook