Hmari new Generation
Hmari new Generation Miss ne kG 1class k bache se kha 1 se 10 tak gino me tume kiss krongi.
Bcha bola:agr me 1 se 100 tk ginu to kya package hai???
by Pak101.com (few years ago!) / 895 views
Similar Jokes
Boy
Tumhare Ghar Gaya Tha
Muje Nhi Lagta Humari Shadi ho Pay gi
Girl;?
Q Mere Papa se Mile Kya?
Boy:
Ni Tumhari Behan Se mila tha.
so beautiful yaarrrrrrr.
by khalid hussain (few years ago!)
Aunty: Arrey beta tum kitne badey ho gaye ho
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Beta: Haan aunty, aur koi option hi nai tha
by hearthackervsgirls (few years ago!)
1 Sardar Train main Safar kar raha the..
Cheecker:- Ticket Please..
Sardar:- Nahin Hai..
Cheecker:- Phir Bethey kyn ho?
Sardar:- Lo Khara ho jata hun..:-)
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Ek Pathan Poori Zindagi,
Sochta Raha,
Sochta Raha,
Sochta Raha,
Aur
Sochte-Sochte Mar Gaya,
Ke Agar Meri Bahan Ke 3 Bhai Hai To Mere 2 Kyun Hai?
by Pak101.com (few years ago!)
Putra- “Pitaji, mai nadi me aage jaaunga|”
Pita- “Nahi, doob jaaoge|”
Putra- “Nahi dooboonga, mujhe tairna aata hai|”
Pita- “Yadi doob gaya to ghar jaakar teri khoob pitai karunga|
by Pak101.com (few years ago!)
Newspaper Mein News Lugi K
“50% Of Sardars Are Donkeys”
The Sardars Protested.
Next Day News Lagi K
“50% Of Sardars R Not Donkeys”
The Sardars Celebrated.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Boy :tum mere lye kia kar sakti ho?
Girl:me dunia bhula dun gi teri chahat me.
Boy :to dunia ko rehne de facebook chor k dekha.
by Sabir shah (few years ago!)
Two Sardars were walking together
1st Sardar: Yaar mar gaya , meri biwi aur premika saath aa rahi hain
2nd Sradar: oye, main bhi ye hi bol raha tha
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan: Mere Mohalley Wale Bohat Kanjoos Hein. Dost: Kiun?
Pathan: Sab Ne 14 Aug Manai Par Kisi Ne Qurbani Ka Gosht Nahi Bheja;-)
by Pak101.com (few years ago!)
Santa ka bacha-Teri MAA itni moti he k sab usko TRUCK kehte he
Banta ka bacha: Teri MAA moti nai he isliye sab log use cycle cycle kehte he
by Pak101.com (few years ago!)